تغییر زمان قرعه کشی مسابقات جهانی تکواندو

مسابقات تکواندو انگلستان

 

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ از روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی منچستر انگلستان آغاز می‌شود و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

جلسه سرپرستان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰ ا (دوشنبه – ۲۳ اردیبهشت‌ماه) در هتل “رادیسون بلو ادواردین” برگزار شد. پیش از این قرار بود قرعه‌کشی نیز در همین جلسه انجام شود، اما با اعلام کمیته برگزاری قرعه‌کشی هر وزن پس از وزن‌کشی انجام می‌شود.

همچنین فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو که با وجود در اختیار داشتن روادید در کنار نفرات باقی مانده در ایران حضور داشت، امشب راهی منچستر خواهد شد.

متاسفانه تاکنون علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته و در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت باقی مانده تا آغاز این رویداد بزرگ هنوز روادید آرمین هادی‌پور، میرهاشم حسینی، عرفان ناظمی و سجاد مردانی صدر نشده است.

در این رقابت‌ها بدون در نظر گرفتن تعداد شرکت‌کنندگان در هر وزن، ۵۰ درصد تکواندوکاران (هر وزن) بر اساس رنکینگ جهانی اعلام شده تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ سیدبندی شدند. هوگوپوشان کشور میزبان که بر اساس رنکینگ در سید یک تا ۴ قرار نگیرند، سید ۴ را به خود اختصاص می‌دهند.
همچنین ۶ تکواندوکار برای وزن‌کشی رندم در هر وزن انتخاب می‌شوند.
بر اساس سیستم امتیاز دهی به ۵ تیم اول مردان و ۵ تیم اول زنان کاپ قهرمانی تعلق می‌گیرد که سیستم امتیازدهی به شرح ذیل می‌باشد:
– یک امتیاز برای ورود ورزشکار به محل مسابقات بعد از انجام وزن کشی
– یک امتیاز برای هر برد که شامل برد بر اساس قرعه استراحت نیز می‌شود
– ۱۲۰ امتیاز برای هر مدال طلا
– ۵۰ امتیاز برای هر مدال نقره
– ۲۰ امتیاز برای هر مدال برنز
در صورت تساوی امتیازات میان ۲ تیم، رنک‌بندی تیم‌ها بر اساس تعداد مدال‌های طلا، نقره و برنز، تعداد شرکت کنندگان و امتیاز بالاتر کسب شده در دسته سنگین وزن محاسبه می‌شود.
سیستم امتیازدهی Dae do در این رویداد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
همچنین ۱۰۰ داور بین المللی از سوی فدراسیون جهانی برای قضاوت در مسابقات قهرمانی تکواندو جهان انتخاب و معرفی خواهند شد.
گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۱۲ است که به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز و نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است