حمل و نقل عمومی رایگان در ویکتوریا

ویکتوریا در نظر دارد با حذف کرایه وسایل حمل و نقل عمومی مردم آنجا را به استفاده از آنها ترغیب کند و با سیاست هایی که در راستای حمل و نقل عمومی رایگان در ویکتوریا است بتواند سهمی در مانع شدن تغییرات آب و هوایی داشته باشد.

صحبت های شهردار حمل و نقل عمومی رایگان در ویکتوریا

شهردار لیزا هلپس در نظر دارد پیشنهادی را در کمیسیون حمل و نقل منطقه‌ای مطرح کند و بتواند از یک سو سیاست کاهش هزینه‌های کاربران و از سوی دیگر گسترش سرویس‌های اتوبوس شهری را در دستور کار خود قرار دهند.

بن ایزیت که این پیشنهاد را داده است گفت: این کار با حذف کرایه برای جوانان زیر ۱۹ سال از سال آینده شروع می‌شود و بعد شامل گروه‌های وسیع‌تری از جامعه خواهد شد.

ایزیت گفت، شهر دیگر تقریبا فضایی برای گسترش جاده‌ها و یا پارکینگ‌ها ندارد. وی افزود: رانندگی هر روز در حال چالش‌برانگیرتر شدن می باشد و فکر می کنم اگر حمل و نقل عمومی را راحت‌تر و ارزان‌تر کنیم، انگیزه بیشتری برای مردم فراهم می‌کنیم تا اتومبیل های شان را در خانه قرار دهند و از وسایل عمومی استفاده کنند.

سیستم حمل و نقل فعلی ۴۰ میلیون دلار سالانه از کرایه‌ها درآمد دارد اما عمده هزینه‌های آن از راه مالیات در قالب سوبسیدهای استانی، مالیات گاز و مالیات بر دارایی‌ها تامین می‌شود.

به گفته ایزیت تلاش بر این است که با کنار گذاشته شدن درآمد حاصل از کرایه‌ها، بودجه لازم از فرمول جدید مالیاتی، تامین شود.

ممکن است چنین سیاستی برای شهرداری‌هایی که انتظار دارند هزینه‌های عملیاتی را بهبود بخشند، سیاستی غیرمعمول باشد. در حالی که به گفته کاسلو در آمریکای شمالی، کرایه استفاده کنندگان پوشش دهنده چیزی بین ۴۰ تا ۶۰ درصد بودجه عملیاتی است. در عین حال انگیزه‌های کرایه ممکن است برای بسیاری از مردم به حد کافی موثر در تغییر عادت‌های رفتاری شان نباشد.

لازم است حمل و نقل عمومی رقابتی باشد و مردم با درنظر گرفتن این گزینه بتوانند رفتارهای خود را تغییر دهند.

ایزیت گفت در ویکتوریا مساله مهم استفاده از تامین نیروی برق و گسترش مسیرهای اتوبوس و خدمات آن است که بتواند پاسخگوی تقاضا باشد. وجود اتوبوس‌های پشت سرهم، مسیرهای بهتر و خطوط اختصاصی اتوبوس از عوامل موثر در استفاده از حمل و نقل عمومی است.حمل و نقل عمومی

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است