خط هوایی شرکت وینگ گوگل در آمریکا ثبت شد

خط هوایی آمریکا

شرکت سیستم تحویل کالا به وسیله پهپاد “وینگ” به عنوان یک خط هوایی از سوی مسئولان هوانوردی فدرال آمریکا پذیرفته شد. به این ترتیب شرکت وینگ می‌تواند تحویل بسته‌ها به خانه‌ها را ظرف چند ماه در حومه ویرجینیا راه‌اندازی کند.  “وینگ” که به آلفابت (شرکتی که گوگل زیر مجموعه آن است) تعلق دارد، می‌گوید پهپادها، غذا و دارو را از مغازه‌های محلی حمل می‌کنند. گفته شده که این شرکت برای حمل و نقل با پهپاد باید ثابت می‌کرده تحویل بسته‌ها به وسیله پهپاد خطر کمتری از تحویل آن‌ها توسط ماشین داشته است.

اگرچه شرکت‌های دیگری هم مجوز حمل آزمایشی بسته با پهپاد را به دست آورده‌اند اما وینگ اولین شرکتی است که به عنوان یک خط هوایی در آمریکا ثبت شده است. به این ترتیب شرکت وینگ در آینده احتمالا شانس بالاتری نسبت به رقیبانش خواهد داشت.

ثبت شرکت به عنوان “خط هوایی” به معنای این خواهد بود که وینگ هم صاحب حقوقی مشابه حقوق خطوط هوایی معمولی می‌شود و می‌تواند مسافت‌هایی طولانی‌تر از شرکت‌های حمل و نقل به وسیله پهپاد را پوشش دهد. مسئولان هوانوردی استرالیا اوایل ماه آوریل پس از بررسی نقشه‌های عملیات و اطمینان یافتن از امنیت آن به وینگ اجازه دادند که در آن کشور پروازهای تجاری داشته باشد. مغازه‌هایی که محصولاتشان توسط وینگ حمل می‌شود، شامل کافی‌شاپ‌ها و بستنی‌فروشی‌ها بودند. این شرکت از سال ۲۰۱۴ پروازهای آزمایشی در استرالیا انجام می‌دهد اما خیلی از ساکنان کانبرا نسبت به سر و صدای این پروازها، شاکی بودند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است