خودروهای بدون مالک در پارکینگ فرودگاه آتاتورک

خودرو فرودگاه آتاتورک

 

با پایان رسیدن پروازهای تجاری فرودگاه آتاتورک و انتقال آن به فرودگاه استانبول مسئولان پارکینگ فرودگاه آتاتورک اعلام کردند 59 ماشین بدون صاحب در پارکینگ موجود است. ماشین های لوکس نیز در میان این ماشین ها دیده می شود، مسئولان پارکینگ با اقداماتی بدنبال یافتن صاحبان این ماشین ها هستند.
در صورت عدم پیگیری این خودروها به پارکینگ یدی امین yediemin otoparkına انتقال خواهند یافت.

پس‌ از جایگزینی  فرودگاه آتاتورک با  فرودگاه جدید استانبول، این فرودگاه  به قطب اصلی شرکت هواپیمایی ترکیش تبدیل شده است. این شرکت هواپیمایی از استانبول به بیش‌ از ۱۱۰ کشور جهان پرواز می‌کند و بسیاری از گردشگران بین‌المللی با این پرواز به شهر آسیایی‌ اروپایی ترکیه می‌آیند.

این فرودگاه که پیمانکار آن شرکت آی‌جی‌ای است و از ۶ باند پرواز، سه پایانه و ۱۰۰هزار مترمربع فضای فروش تشکیل می‌شود در زمینی به مساحت ۷۶٫۵ میلیون مترمربع در فاصله ۳۴٫۵ کیلومتری از مرکز استانبول قرار دارد. در طول فاز نخست آن انتظار می‌رود بیش‌از ۹۰ میلیون مسافر در سال به بیش‌از ۳۵۰ مقصد با بیش‌ از ۲۵۰ فروند هواپیما سفر کنند. با افتتاح فازهای بعدی، ظرفیت این فرودگاه به ۲۰۰ میلیون مسافر در سال خواهد رسید و تا سال ۲۰۲۸ بزرگ‌ترین فرودگاه ترکیه به یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان و به قطب اتصال آفریقای شمالی، اروپا و آسیا تبدیل خواهد شد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است