دانستنی‌های وقت و ویزا و مهاجرت کشور کانادا

اقامت کانادا

کشور کانادا یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین کشورهای جهان می باشد که سالانه میلیون ها نفر گردشگر از این کشور دیدن به عمل آورده و لحظات بسیار خوبی را در این کشور می گذرانند. برای سفر به کشور کانادا بایستی ویزای کانادا را دریافت کنید که برای دریافت ویزای کانادا نیز، گرفتن وقت سفارت این کشور بسیار مهم و ضروری می باشد. امروزه علاوه بر گردشگران شاهد مهاجرت افراد با اهداف بسیار مختلف به سوی این کشور هستیم. از مهمترین مهاجرت هایی که به سوی این کشور صورت می گیرد می توان به مهاجرت های تحصیلی، مهاجرت های سرمایه گذاری و مهاجرت های ازدواج و غیره اشاره کرد.

درخواست و اخذ وقت سفارت کانادا

کشور کانادا یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد و گردشگران واقع شده است. برای سفر به این کشور بایستی ویزای آن را دریافت کرد که از مهمترین مراحل برای اخذ ویزای مورد نظر می توان به گرفتن وقت سفارت کانادا اشاره کرد. گرفتن وقت سفارت این کشور از مشکل ترین و زمانبر ترین مراحل اخذ ویزای سفارت کانادا می باشد که همین امر سبب شده است تا افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند از چند ماه قبل اقدام به اخذ ویزای این کشور کنند. برای گرفتن وقت سفارت کانادا بایستی به کنسولگری این کشور مراجعه نمایید و با توجه به این امر که در سال های اخیر کنسولگری این کشور فعالیتی ندارد، افراد متقاضی مجبور هستند که به کشورهای همسایه مراجعه نمایند و اقدام به درخواست گرفتن وقت سفارت این کشور را کنند. افراد هنگام مراجعه به کنسولگری این کشور می توانند تمام مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مورد نظر خود را به مسئول مربوطه تحویل دهند. همچنین افراد می توانند هزینه های مربوط به دریافت و صدور ویزای مورد نظر خود را به صورت آنلاین پرداخته کنند و رسید مربوطه را نیز به مسئولین موبوطه تحویل دهند. این را به خاطر داشته باشید که در زمان حضور در سفارت و در وقت تعیین شده کلیه مدارک لازم را به همراه داشته باشید. البته همراه با ترجمه کامل آنها و مهر تایید دادگستری که باید داشته باشد.

ویزای فوری و تضمینی کانادا

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره شد برای سفر به این کشور بایستی ویزای آن را تهیه کرد چرا که بدون داشتن ویزای مربوطه این کشور نمی توان اجازه پرواز را نیز داشته باشید. برای دریافت ویزای کشور کانادا می توان به سفارتخانه این کشور در استانبول و دبی مراجعه نمایید. ویزای کشور کانادا دارای انواع بسیار مختلفی می باشد که از مهمترین این ویزاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویزای تحصیلی
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای گردشگری
  • ویزای کار
  • ویزای پزشکی

افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند می توانند با توجه به هدف سفر خود یکی از موارد فوق را انتخاب کنند و درخواست صدور  ویزای خود را اعلام کنند. مدت اعتبار ویزای کانادا با توجه به نوع آن بسیار متفاوت خواهد بود برای مثال طولانی ترین مدت اعتبار برای ویزای تحصیلی می باشد که دانشجویان برای ادامه تحصیل در یکی از بهترین دانشگاه ها و کالج های این کشور، اقدام به دریافت آن می کنند. از ویزاهای کم اعتباری که معمولا مدت زمان آن بین چند روز تا چند هفته می باشد می توان به ویزای گردشگری اشاره کرد که گردشگران بایستی قبل از به اتمام رسیدن مدت اعتبار ویزای خود، کشور کانادا را ترک نمایند.

Untitled-2

شرایط مهاجرت به کانادا

کشور کانادا با توجه به داشتن اقتصاد بسیار قدرتمند و پیشرفته خود به یکی از مهمترین مقصدها برای مهاجرت تبدیل شده است که همین امر نیز سبب شده تا افراد بسیار زیادی با اهداف بسیار مختلفی به سوی این کشور مهاجرت داشته باشند. مهاجرت به کانادا در میان مردم کشور ما نیز بسیار رواج یافته است به طوری که شاهد صف های طولانی در جلوی کنسولگری کشور کانادا هستیم. اگر شما نیز قصد دارید مهاجرت خود را به سوی این کشور انجام دهید می توانید با در نظر گرفتن شرایط مهاجرت خود اقدام به مهاجرت داشته باشید. از مهمترین اشکال مهاجرت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کسب و کاری
  • مهاجرت سرمایه گذاری
  • مهاجرت ازدواجی
  • مهاجرت تولد

افراد با توجه به هر یک از اهداف فوق اقدام به مهاجرت می کنند که مهاجرت های مختلف نیز شرایط بسیار خاص خود را می طلبد. مسئولین کشور کانادا نیز سعی بر آن دارند تا زیر ساخت های لازم را برای رفاه و آسایش مهاجریای که از کشورهای مختلف به سوی این کشور مهاجرت می کنند، فراهم کنند، تا آنها بتوانند از امکانات و خدمات بسیار بالایی بهره مند شوند. شما نیز می توانید با در نظر گرفتن شرایط خود و اهدافی که دارید یکی از موارد و مهاجرت های فوق را انتخاب کنید و اقدام به مهاجرت نمایید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است