داوید دخئا در راه فرانسه

داوید دخئا در راه فرانسه

با به بن‌بست خوردن روند مذاکرات میان باشگاه منچستریونایتد و دروازه‌بان این تیم داوید دخئا، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد برای خرید این بازیکن اسپانیایی وارد عمل شود و حقوق مورد نظر او که 350 هزار پوند در هفته است را هم بپردازد.

پاری‌سن‌ژرمن از چند سال پیش به دنبال خرید یک دروازه‌بان مطمئن بوده و داوید دخئا را زیر نظر داشته است. حتی حالا با وجود آنکه گفته می‌شود این دروازه‌بان ملی‌پوش حقوق بالایی درخواست کرده هم مالکان قطری PSG از خرید او منصرف نشده‌اند. قرارداد دخئا با منچستریونایتد تنها تا تابستان سال آینده اعتبار دارد و با وجود تمایل باشگاه برای مذاکره برای تمدید قرارداد فعلاً روند مذاکرات متوقف شده است.

یونایتد نسبت به افزایش حقوق دخئا تمایل دارد اما خود او می‌خواهد که پردرآمدترین بازیکن باشگاه شود، درخواستی که ظاهراً مورد پذیرش مسوولان باشگاه نیست و همین عامل اصلی بن‌بست در مذاکرات بوده است. طبق گزارش نشریه ایندیپندنت، پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد از این وضعیت استفاده و برای جذب دخئا تلاش کند. به همین دلیل این باشگاه آماده است 350 هزار پوندی که دخئا می‌خواهد را بدهد تا او را به فرانسه ببرد و به جانشین جان‌لوئیجی بوفون که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود تبدیل کند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است