دوربین های کنترل برای حفاظت از مساجد هلند در ماه رمضان

دوربین کنترل هلند

مساجد هلند تدابیر امنیتی شدیدی را در ماه مبارک رمضان برای تامین امنیت نمازگزاران در نظر گرفته اند.

اگرچه سازمان های اسلامی اعلام کرده اند که هیچ نشانه ای از انجام حملات تروریستی یا اقدامات دیگر وجود ندارد اما نگرانی از بروز چنین اتفاقاتی وجود دارد و به همین دلیل تدابیر امنیتی در نظر گرفته شده است.

تعدادی از مساجد ،محافظت های داخلی با استفاده از اعضای خود را در نظر گرفته اند و همچنین دوربین های نظارتی برای محافظت از مساجد نصب شده است.

نگرانی های امنیتی به دلیل اتفاقات اخیر مانند دو حمله تروریستی به مساجد در «کریستچرچ» نیوزلند در ماه مارس،افزایش پیدا کرده است.

ماه گذشته،مسئول یکی از مساجد در « Waddinxveen» هلند از سوی دو مرد مورد حمله قرار گرفت.

سال گذشته مسجدی در « Drachten» هلند در آتش سوخت و اخیرا هم مسجد «السنه» در لاهه هدف حمله قرار گرفت.

از آنجا که در ماه مبارک رمضان،مساجد شاهد حضور بیشتر نمازگزاران هستند و بیشتر حملات تروریستی هم هنگام حضور دسته جمعی مسلمانان اتفاق می افتد،سازمان های اسلامی تدابیری امنیتی شدیدتری را در این ماه برای محافظت از جان روزه داران در نظر گرفته اند.

هلند کشوری است کوچک از قلمروهای پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا با شانزده و نیم میلیون جمعیت که بیشترشان مسیحی پروتستان هستند. جمعیت مسلمانان هلند نزدیک به یک میلیون نفر است. پایتخت هلند شهرآمستردام است، اما به منظور تمرکززدایی بسیاری از وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در شهر لاهه یا پیرامون آن مستقر شده‌اند. هلند بخش اصلی و اروپایی پادشاهی هلند به‌شمار می‌رود که جزایری را درآمریکای مرکزی نیز شامل می‌شود. هلند از شرق با آلمان همسایه‌است و از جنوب با بلژیک و از غرب نیز از طریق دریا با بریتانیا هم‌جوار است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند است و از نظر مساحت و تعداد اسکله‌هایی که دارد، بزرگ‌ترین بندر اروپا نیز به‌شمار می‌رود.

کشور گل لاله و سرزمین آسیاب بادی از معروف ترین لقب های هلند است.

۲۵ درصد از زمین‌های کشور هلند پایین‌تر از سطح دریای آزاد قرار دارد و ۲۱ درصد از جمعیت آن در این مناطق زندگی می‌کنند

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است