ساخت پایگاه نظامی امارات در یمن

ساخت پایگاه نظامی امارات در یمن

ساکنان جزیره سقطری یمن ویدیویی را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کنند که نشان می‌دهد نظامیان امارات در حال تاسیس بندری ویژه خودشان در داخل پایگاه نظامی در دست احداث در نزدیکی بندر رسمی دولتی یمن در سقطری هستند.

کاربری، که این ویدئو را ضبط کرده است می گوید که سایت «Chalets »که در تصویر نشان داده شده است، یک پایگاه نظامی جدید امارات عربی متحده در این منطقه است، منابع محلی این جزیره خبر دادند که نیروهای امارات عربی متحده حصارهای زیادی را مجهز به دوربین‌های نظارتی و نگهبانانی از ملیت‌های خارجی ساخته‌اند که تحت نظارت ارتش امارات عربی متحده قرار دارد.

منابع محلی گفته‌اند که نیروهای امارات عربی متحده که در بندر دولتی حولاف که زیر نظر مقامات محلی سقطری است، محدودیت‌هایی داشتند، طول ساحل را پر کرده‌اند تا یک بندر مخصوص به خود را در این جزیره تاسیس کنند.

منابع یمنی تایید کردند که نیروهای امارات عربی متحده همچنین از بندر  ویژه خود در «المکلا » ، مرکز استان حضرموت، وسیع‌ترین استان در جنوب یمن برای نقل و انتقال افراد بازداشتی و اقلام ناشناخته استفاده می‌کنند، بندر جدید المکلا همچنین برای انتقال بازپرس‌های آمریکایی که یمنی‌های بازداشتی در زندان‌های مخفی امارات را مورد بازجویی قرار می‌دهند، استفاده می‌شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است