ستاره گروه آریان در استرالیا فینالیست شد

ستاره گروه آریان فینالیست شد

علی پهلوان که چند سالی است در استرالیا ساکن شده است با تک آهنگ «ناب» به مرحله‌ نهایی مسابقه‌ بین‌المللی آهنگسازی رسیده است و در بخشی از این مرحله برای برنده شدن به رای مردمی نیاز دارد. علی پهلوان شعر، آهنگ و اجرای قطعه «ناب» را به تنهایی انجام داده و برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقه بین‌المللی آهنگسازی با ۱۹ هزار اثر از سراسر جهان رقابت کرده است.

در مرحله نهایی این مسابقه، داوران که ترکیبی از هنرمندان موسیقی (مانند: آدام لمبرت و مارک آنتونی) و مدیران صنعت موسیقی هستند، آهنگهای برتر هر سبک را معرفی می‌کنند و قطعه «ناب»، در بخش موسیقی دنیا (آثار غیر انگلیسی زبان) شرکت کرده است. همچنین در بخش دیگری از مسابقه، تمام آثاری که به مرحله‌ی نهایی رسیده‌اند روی سایت اصلی این مسابقه به آدرس songwritingcompetition.com قرار گرفته و به رأی عمومی گذاشته می‌شوند. آهنگی که رأی بیشتری داشته باشد، برنده‌ بخش «صدای مردم» خواهد شد که برندگان این مسابقه در نیمه ماه آوریل سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.

علی پهلوان که عضو انجمن حقوق‌ آثار شنیداری و نمایشی استرالیا است، از طریق این انجمن در جریان این مسابقه قرار گرفته و تک آهنگ «ناب» را برای شرکت در مسابقه ارائه داده است.

برای رای دادن به قطعه ناب می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://songwritingcompetition.com/peoplesvoice~category-21

شایان ذکر است که تا روز ۳ آپریل هر آدرس ایمیل هر ۲۴ ساعت یک بار امکان رای دادن دارد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است