صعود تورنتو و پورتلند به فینال کنفرانس‌های شرق و غرب NBA

فینال

تیم‌های تورنتو و پورتلند با کسب چهارمین پیروزی مقابل حریفان خود فینالیست مسابقات کنفرانس‌های شرق و غرب NBA شدند.

در آخرین روز مسابقات مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ حرفه‌ای بستکبال آمریکا (NBAA)، تیم‌های تورنتو و پورتلند توانستند با کسب چهارمین پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال کنفرانس‌های شرق و غرب این رقابت‌ها شوند.

در نخستین بازی امروز تیم میزبان (تورنتو رپتورز) در یک بازی پایا پای مقابل میهمان خود فیلادلفیا سونیسیکسزر در بازی هفتم به پیروزی رسیده و راهی فینال کنفرانس شرق شد تا با تیم میلواکی باکس روبرو شود. در این بازی جیمی باتلر در فاصله ۴.۲ ثانیه مانده تا پایان بازی ۲ امتیاز حساس را برای سیکسرز گرفت تا نتیجه ۹۰۰ بر ۹۰ مساوی شود اما این پایان کار نبود و کاوای لنارد، ستاره رپتورز با یک پرتاب ۲۲ امتیازی موفق در ثانیه پایانی، جواز حضور تیمش در فینال را امضا کند.

لنارد کاوای با کسب ۴۱ امتیاز و ثبت ۸ ریباند بهترین بازیکن این دیدار شد.

در دیگر بازی امروز هم تیم‌های پورتلند و دنوِر ناگتز در آخرین بازی نیمه‌نهایی کنفرانس غرب مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم پورتلند توانست با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۶۶ این بازی را با برد به پایان رسانده و ضمن کسب چهارمین پیروزی در این مرحله راهی فینال شود.

سی جی مک‌کالم ستاره پورتلند در این بازی ۳۷ امتیاز و ۹ ریباند داشت و نقش بسزایی در پیروزی تیمش ایفا کرد. در سوی دیگر میدان هم نیکولا یوکیچ با ۲۹ امتیاز، ۱۳ ریباند بهترین بازیکن دنور بود.

به این ترتیب در فینال رقابت‌های کنفرانس شرق دو تیم میلواکی و تورنتو رپتورز به مصاف هم می‌روند و در فینال کنفرانس غرب هم گلدن استیت و پورتلند مقابل هم قرار می‌گیرند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است