فستیوال مو قرمزها در هلند 2019

مو قرمزها هلند

 

جشنواره مو قرمزها یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های دنیا است که هر ساله در آخرین هفته ماه سپتامبر در روستای بردا در هلند برگزار می‌شود و هزاران مو قرمز در این مکان دورهم جمع می‌شوند .

ایده ی اجرای این فستیوال زیبا متعلق به خانمی نقاش به نام بارت روون هورست می باشد ، این خانم دارای مو های بلوند روشن بوده به همین دلیل رنگ موهای خود دلیل برگزاری این جشنواره بوده است. این ایده از نقاش معروف گوستاو کلیمیت به ذهن بارت روون هورست رسید.او در نقاشی های خود از این هنرمند پیروی می کرده و پس از توجه و پی بردن این هنرمند و استفاده مدل های مو قرمز از آن پس مدل های خود را خانم و آقایون مو قرمز را انتخاب می کرده در نهایت به جهت قدر دانی از 150 مدل مو قرمزی که در نقاشی های خود به کار برده این جشنواره زیبا و همچنین بزرگ ترین جشنواره هلند را بر پا کرد.

سالانه بیش از ۵۰۰۰ نفر از ۸۰ کشور دنیا در جشنواره مو قرمزها شرکت می‌کنند. جشنواره‌های مشابه جشنواره مو قرمزها در ایرلند، لندن،  پورتلند و شیکاگو برگزار می‌شود، ولی به نظر می‌رسد که جشنواره هلند از همه محبوب‌تر است. شرکت در این جشنواره رایگان است و در مدت‌ زمان اقامت در روستا، چادرهایی به افراد داده می‌شود تا در آن‌ها استراحت کنند. تنها شرط لازم برای شرکت کردن در جشنواره مو قرمز بودن است!

کارهای هنری متفاوتی در جشنواره ارائه می‌شود و در غرفه‌های مختلفی کارها به فروش می‌رسند. همایش‌هایی در طول روزهای جشنواره در فضای آزاد برگزار می‌شود که تنها مو قرمزها می‌توانند شرکت کنند. جشن‌های شبانه با انبوهی از خوراکی‌های خوشمزه در طول روزهای جشنواره به پا است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است