قضاوت حیدری در رقابت های باشگاه های آسیا

قضاوت حیدری سنگاپور

 

بیژن حیدری قرار است دیدار تیم های هوم یونایتد سنگاپور و کایا ایلوو فیلیپین از گروه اچ رقابت های (AFC CUP) ای اف سی کاپ را قضاوت کند.
این دیدار سه شنبه هفته جاری به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می شود و حیدری به همراه علی میرزابیگی و سعید قاسمی به عنوان کمک این بازی را داوری خواهد کرد.
بیژن و پیام حیدری برادران داوری فوتبال همدان امسال چند مسابقه از ای اف سی کاپ را قضاوت کرده اند که کارنامه درخشانی برای آنها محسوب می شود.
هر 2 داور در فهرست داوران بین المللی فوتبال کشورمان قرار دارند.
همدان بیش از 80 داور در رشته های مختلف در عرصه های بین المللی و ملی دارد.

بیژن حیدری  داور ایرانی فوتبال است. وی در سال ۱۳۷۸ داوری را شروع کرده‌است و در سال ۱۳۸۵ درجه ملی خود را دریافت کرده‌است.

وی دارای مدرک دکترای پزشکی عمومی و تخصص جراحی ارتوپدی نیز هست و در کنار داوری فوتبال، طبابت نیز می‌کند.

وی برای نخستین بار قضاوت دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران (به عنوان حساس‌ترین بازی فصل فوتبالی ایران) از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران در سال ۱۳۹۶ را بر عهده داشت.در این دیدار رضا سخندان و سعید علی نژادیان به عنوان کمک داورهای اول و دوم وی را همراهی کردند. دکتر بیژن حیدری در سال ۹۷-۹۶ سوت طلا را کسب کرد.

پیام حیدری  داور ایرانی فوتبال است. وی در سال ۱۳۷۸ داوری را شروع کرده‌است و در سال ۱۳۸۴ درجه ملی خود را دریافت کرده‌است.

وی در سال ۲۰۱۵ وارد فهرست داوران بین‌المللی فیفا شده است، و در سال ۲۰۱۶ داور الیت اسیا شد؛ در سال ۲۰۱۶ فینال مسابقات جام همبستگی اسیا رو در مالزی قضاوت کرد، از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۲ در طرح داوران زیر ۲۵ سال اسیا پروجکت فیوچر حضور داشت،بیژن حیدری داور ایرانی برادر وی می‌باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است