قیمت بلیت نمایشگاه اکسپو 2020 دوبی مشخص شد

نمایشگاه اکسپو دوبی

 

قیمت بلیت یک روز کامل در نمایشگاه برای بزرگسالان 120 درهم و بلیت سه روزه آن 260 درهم قیمت گذاری شده است البته شما می‌توانید بلیت سه روزه خود را در هر کدام از 173 روز این نمایشگاه، استفاده کرده و در نمایشگاه شرکت کنید.

نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ که مصادف با پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور امارات متحده عربی است ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه که بزرگترین و زیباترین نمایشگاه بشر تا به امروز هست با حضور بیش از ۱۰۰ کشور در دبی برگزار خواهد شد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد و در روزهای آخر هفته تا ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه اکسپو 2020 دوبی از ۲۹ مهر ۱۳۹۹ الی ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می گردد. نمایشگاه اکسپو 2020 دوبی برای اولین بار در منطقه خاورمیانه برگزار می گردد و در نوع خود بی نظیر است . این نمایشگاه بی نظیر شش ماه طول می کشد و حدود ٢۵ ملیون نفر از آن دیدن خواهند کرد . اکسپورویداد مهم  و فرصتی عظیم برای شرکت ها در جهان است . برای این که شعاری مناسب برای این رویداد بزرگ انتخاب کنند مدت ها زمان صرف شده است و پس از مطالعات بسیار به این نتیجه رسیدند که شعار این نمایشگاه تحرک ،توسعه پایدار و فرصت باشد . حاکم دوبی اعلام کرده که در  روز افتتاحیه نمایشگاه  جهان را به حیرت و شگفتی فرو می برد و همه متحیر خواهند شد . این نمایشگاه فرصت های شغلی زیادی را ایجاد خواهد کرد و فرصتی مناسب برای اقتصاد امارات خواهد بود و گردشگران زیادی برای بازدید به دوبی خواهند آمد. مهندسان بسیار مشهوری طراحی این نمایشگاه را بر عهده دارند و می کوشند تا نمایشگاهی بسیار زیبا در میحطی مناسب آماده کنند . این نمایشگاه هر پنج سال یکبار برگزار می گردد و برای تمام فناوری های جهانی غرفه وجود دارد . در اهمیت این نمایشگاه باید گفت که بعد از جام جهانی و المپیک سومین رویداد مهم جهانی است .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است