مدارس آمریکایی در عید فطر تعطیل شدند

تعطیلی مدارس آمریکایی

 

مدارس دیترویت در آمریکا در عید فطر تعطیل هستند. این خبر از سوی مقامات آموزشی ایالت آمریکایی اعلام شده است.

بورد آموزشی شهر دیترویت در خبری گفته است به خاطر برگزاری مراسم مذهبی توسط مسلمانان از سال 2020 عید فطر را تعطیل اعلام خواهد کرد.

مسئولان قبل از این اعلام کرده بودند که عید فطر امسال را نیز تعطیل اعلام خواهند کرد ولی ظاهراً تصمیم خود را تغییر دادند و از سال آینده این تعطیلات را به رسمیت می شناسند.

دیترویت  بزرگ‌ترین شهر در ایالت میشیگان، بزرگترین شهر مرزی ایالات متحده و کانادا و شهرستان وین کانتی است. جمعیت دیترویت در سال ۲۰۱۶، ۶۷۲٬۷۹۵ نفر تخمین زده شد. این شهر بیست و سومین شهر پر جمعیت ایالات متحده است. منطقهٔ شهری مترو دیترویت ۴٬۳ میلیون نفر را در خود جای داده‌است. منطقهٔ شهری دیترویت دومین مرکز جمعیتی در غرب میانهٔ ایالات متحده پس از شیکاگو است. دیترویت هم‌مرز با شهر وینزِر در کانادا است.

این شهر یکی از بندرهای مهم رودخانهٔ دیترویت، یکی از چهار تنگهٔ مسیر دریایی سنت لورن است. فرودگاه متروپولیتن در دیترویت یکی از بزرگترین مراکز فرودگاهی ایالات متحده است.این شهر سومین منطقهٔ بزرگ اقتصادی در غرب میانه است. دیترویت و شهر کانادایی وینزِر، از طریق یک پل و یک تونل، که شلوغ‌ترین نقطهٔ حمل و نقل بین‌المللی در آمریکای شمالی است، به هم متصل می‌شوند.این شهر به عنوان بزرگترین مرکز خودروسازی در ایالات متحده شناخته می‌شود و سه شرکت تولید کنندهٔ خودرو جنرال موتورز، فورد و کرایسلردر این شهر مستقر می‌باشند.

این شهر در تاریخ ۲۴ ژوئیهٔ ۱۷۰۴ توسط آنتوان دِلا موت کادیاک و حزب مهاجران تأسیس و در طول قرن نوزدهم به یکی از قطب‌های صنعتی در مرکز دریاچه‌های بزرگ تبدیل شد. با گسترش صنعت خودرو سازی در اوایل قرن بیستم، شهر و حومهٔ آن سریعاً رشد کرد و در دههٔ ۱۹۴۰ در رتبهٔ چهارم شهرهای بزرگ ایالات متحده قرار گرفت. با این حال، پیشرفته و ماشینی شدن صنایع باعث شده‌است که این شهر از اواخر قرن بیستم تا به کنون جمعیت زیادی را از دست بدهد. به طوری که از جمعیت ۱٬۸۵۰٬۰۰۰ نفری این شهر در سرشماری سال ۱۹۵۰، ۶۰ درصد کاهش یافته‌است. این شهر در سال ۲۰۱۳ بزرگترین شهر نیازمند رسیدگی به ورشکستگی بود ولی با به دست گرفتن امور مالی شهر توسط دولت در سال ۲۰۱۵، موفق به خروج از این بحران شد

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است