مسابقه طراحی پوشاک هنری نیوزلند 2019

مسابقه طراحی پوشاک نیوزلند

 

مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند (World of WearableArt) از ۰۵ الی ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در شهر ولینگتون کشور نیوزیلند برگزار می گردد.مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند (World of WearableArt) که به WOW معروف است، برای طراحان همه رشته های هنری، فرصتی منحصر به فرد و مهیج به شمار می آید تا تفکر خلاق خود را گسترش دهند. همچنین مسابقه بین المللی طراحی مشهوری محسوب می شود که صدها شرکت کننده از سراسر جهان را به خود جلب می نماید.

طراحانی که به بخش نهایی این مسابقه راه می یابند برای دستیابی به جایزه نقدی بیش از ١۶۵٠٠٠ دلار نیوزلند به اضافه امکان کارآموزی در شرکت های برجسته خلاق همچون کارگاه آموزشی شرکت (Weta) به رقابت می پردازند. طراحان با استفاده از بدن انسان به عنوان بوم سفید، پوشاکی هنری خلق می کنند تا در نمایشگاه سالانه اهدای جوایز به نمایش گذاشته شود. طراحان، دنیایی را روی صحنه تماشایی این رویداد به نمایش می گذارند که در آن تئاتر، مد و هنر با هم تلاقی می کنند.

این رویداد منحصر به فرد که سپتامبر هر سال در شهر ولینگتون، پایتخت نیوزلند برگزار می شود، بیش از ۵۵٠٠٠ مخاطب را به خود جلب می نماید. مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند که ظهور فعالیت های نوآورانه را تشویق می کند، برای طراحانی با طیف وسیعی از سوابق است که چند نمونه از آنها در اینجا نام برده می شود: هنر، مد، منسوجات و طراحی صنعتی، جواهرات، معماری الهام بخش محسوب می شود.

مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند، جایگاهی بین المللی برای هنرمندان و طراحان برجسته و مشتاق به شمار می آید تا در آن مرزهای خلاقیت خود را درنوردند. این مسابقه، امکان آزادی بیان بدون محدودیت های تجاری را برای شرکت کنندگان فراهم و آنها را به تفکر اصیل و بدیع تشویق می نماید، و فرصت خلاق و مبتکر بودن، و فرصت اینکه پوشاکی که طراحی نموده اند در میان بهترین پوشاک جهان، روی صحنه به نمایش گذاشته شود را در اختیار آنها قرار می دهد. این مسابقه ۴٠ جایزه به برندگان اعطا می نماید که عبارتند از: جایزه نقدی، سفر، و فرصت های ارتقای بیشتر حرفه در زمینه صنایع پوشاک، فیلم و مد.

مسلماً توانمندسازی، بزرگترین دستاورد مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند به شمار می آید که نوآوران جوان می توانند آن را از طریق شرکت در این مسابقه یا تنها از تماشای محتوای به نمایش گذاشته شده در این مسابقه، کسب نمایند. آنها در این مسابقه می توانند به سطحی از تایید و تشویق دست یابند که به ایده پردازی خلاقانه آنها برای لذت بردن و مبهوت کردن کمک می نماید.

 

کارآموزی در کارگاه آموزشی شرکت فرصت کارآموزی ۴ هفته ای در کارگاه آموزشی شرکت Weta که برنده جایزه آکادمی اسکار بوده، به برنده جایزه کارگاه آموزشی این شرکت در بخش پوشاک و فیلم اعطا می شود. کارآموزی در کارگاه های آموزشی شرکت Weta، امکان تجربه و برقراری ارتباطات ارزشمندی در صنعت پوشاک و فیلم را فراهم می نماید. طراح برنده در کارگاه آموزشی شرکت Weta؛ شرکتی که ۵ بار برنده جایزه آکادمی اسکار برای بهترین طراحی لباس و جلوه های بصری در فیلم ارباب حلقه ها شد، و تحت مدیریت سر ریچارد تیلور، موسس آن اداره می شود، مشغول به کار خواهد شد. برنده این بخش، اقامت و هزینه برگشت از هر کجای جهان به شهر ولینگتون نیوزلند را نیز دریافت می نماید.

 

جوایز ویژه مسابقات طراحی لباس نیوزلند:

  • جایزه فاکتور مسابقه طراحی هنری پوشاک نیوزلند
  • جایزه شرکت کننده برای اولین بار
  • جایزه نوآوری دانشجویی
  • جایزه توسعه پایدار برای تولیدات سازگار با محیط زیست
  • جایزه فناوری پوشاک
  • جایزه بین المللی ولینگتون
  • جایزه طراحی نیوزلند
  • جایزه تماشاگران
  • جوایز بین المللی

 

 

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است