ممنوعیت حمل موبایل و تبلت در مدارس چین

ممنوعیت موبایل چین

 

به زودی دانش‌آموزان چینی از همراه بردن تبلت و موبایل در مدرسه منع خواهند شد.

مقامات چینی در استان جینگ سو اعلام کردند زین‌ پس دانش آموزان حق آوردن موبایل و تبلت را با خود در مدرسه ندارند.

بر اساس آخرین آمارهای دولت چین در این کشور بیش از 70 درصد از دانش‌آموزان در چین با خود موبایل به مدرسه می‌برند.

معلمان نیز اجازه دادن تکلیف شب به صورت دیجیتال را نخواهند داشت. نیمی از دانش‌آموزان زیر 18 سال چین با مشکل بینایی مواجه شده اند.

دولت چین جهت رفع نیازهای بیش از 1میلیارد انسان سیستم اموزش و پرورش عمومی وسیع و گسترده ای بنا کرده. سیستم اموزش و پرورش چین شامل مدارس پیش دبستانی تا مقطع فارغ التحصیلی می باشد و متعهد میشود که کلیه شاگردان اموزشهای اولیه را فرا میگیرند.

با این حال با وجود جمعیت زیاد فشار زیادی به دانش اموزان وارد میشود تا موفقتر باشند این طور که فضا برای دانش اموزان مقاطع بالاتر و دانشگاهی محدود میباشد. دانش اموزانی که تمایل زیادی به تحصیلات عالیه دارند میبایست دو ازمون خیلی سخت بدهند که این ازمونها سالی یکبار برگزار میشوند.

وزارت اموزش و پرورش واقع در بیجینگ دپارتمان دولتی است که مسِولیت سیستم اموزش و پرورش چین را بر عهده دارد. انها موظف هستند که دولت چین را از طریق تحصیلات مدرنیته کنند. مدرسین را تصدیق کنند کتابها و برنامه های درسی را استاندارد کنند و استاندارد اموزش و پرورش ملی را اجرا کنند.

قانون نه سال تحصیل اجباری در تاریخ 1986/7/1 بنا نهاده شد و شامل التزامات و ضرب العجلهایی در راستای رسیدن به تحصیلات جهانی برای تمامی بچه های سن مدرسه میباشد

گرچه که لایحه ای برای نه سال تحصیل اجباری رایگان تصویب شده ولی همچنان این لایحه به عنوان یک هدف میباشد تا یک واقعیت. دولت تلاش میکند که هزینه شهریه را کاهش داده وحقوقی برای خانواده های فقیر مقرر کند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است