میانگین درآمد در استرالیا

درآمد در استرالیا
درآمد در استرالیا

بر اساس آمارهای جدید منتشر شده توسط اداره آمار استرالیا (ABS)، میانگین درآمد یک فرد با شغل تمام وقت در این کشور معادل هزار و ۶۰۴ دلار و ۹۰ سنت دلار در هفته است که سالانه بالغ بر ۸۳ هزار و ۴۵۴ دلار و ۸۰ سنت می‌شود.

آمارهای جدید نشان می‌دهند که میانگین درآمد در استرالیا نسبت به سال گذشته رشد ۲٫۴ درصدی و نسبت به شش ماه گذشته رشد ۱٫۲ درصدی داشته است.

بر این اساس، میانگین درآمد یک فرد با شغل تمام وقت در بخش خصوصی بالاتر از دیگر بخش‌ها و معادل هزار و ۷۶۶ دلار و ۲۰ سنت در هفته است که این میزان در بخش دولتی معادل هزار و ۵۶۳ دلار و ۵۰ سنت اعلام شده است و به ترتیب رشد سالنه ۲٫۳ و ۲٫۶ درصدی داشته‌اند.

نکته مهم این گزارش اختلاف درآمد زنان و مردان است به طوریکه زنان با شغل تمام وقت در استرالیا میانگین درآمد هزار و ۴۵۵ دلار و ۸۰ سنت در هفته‌ای دارند و این رقم برای مردان هزار و ۶۹۵ دلار و ۶۰ سنت اعلام شده است.

جالب اینکه رشد درآمد سالانه زنان در استرالیا برابر با ۳٫۲ درصد در مقایسه با رشد ۲ درصدی درآمد مردان بوده است.

همچنین در میان ایالت‌ها و قلمروهای فدرال استرالیا، کارمندان تمام وقت در قلمرو پایتخت استرالیا (ACT) به مرکزیت کانبرا با درآمد هفتگی میانگین هزار و ۸۱۳ دلار و ۳۰ سنتی و استرالیا غربی با درآمد میانگین هزار و ۷۵۷ دلار و ۱۰ سنتی در بالای جدول قرار گرفته‌اند و کارمندان تاسمانی با درآمد هزار و ۳۹۹ دلار و ۵۰ سنتی در مکان آخر جای گرفته‌اند.

این گزارش می‌گوید که بیشترین میزان درآمد در صنایع استرالیا مربوط به بخش معدن با درآمد میانگین هفتگی دو هزار و ۶۱۱ دلار و ۷۰ سنت است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است