نمایشگاه بین المللی اختراعات مالزی

نمایشگاه بین المللی اختراعات

نمایشگاه بین المللی ابداعات و اختراعات مالزی (ITEX) از ۱۲ الی ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در شهر کوالالامپور کشور مالزی برگزار می گردد.نمایشگاه بین المللی ابداعات و اختراعات مالزی (ITEX) نمایشگاهی است که بستر مناسبی را برای مخترعان و محققین فراهم می آورد تا آخرین اختراعات و نوآوری های خود را به جوامع مشتاق در این زمینه ارائه کنند. این نمایشگاه از زمان آغاز فعالیت خود در سال ١٣۶٨٨، هر ساله مخترعان و محققان کثیری را مجذوب خود میسازد. محققان و مخترعان دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و شرکت های آسیایی و اروپایی برای ارائه ی آخرین دست آوردها و اختراعات خود در این نمایشگاه حضور می یابند. ITEX با برگزاری رقابت های ملی و بین المللی در زمینه ی نوآوری در طراحی، بهترین اختراعات را شناسایی کرده و جوایزی ارزنده را به برندگان اهدا میکند. برگزاری این مسابقات نه تنها سبب شهرت برندگان میشود بلکه زمینه ساز ایجاد فرصت های کاری مناسب برای برندگان میشود. این نمایشگاه از اولین برگزاری خود در سال ١٣۶٨ تا به کنون همواره سعی بر تغییر و پیشرفت در عملکرد خود داشته است. امروزه بر خلاف گذشته برای تولد هر اختراع یا نوآوری جشنی باشکوه برگزار میشود. این نمایشگاه پرکارترین و موفق ترین مخترعان جهان را مجذوب خود میسازد و این فرصت را برای مخترعان فراهم می آورد تا از اکتشافات خود پرده برداری نمایند. با حضور علاقمندان از سراسر جهان، لحظه تولد هر اختراع توسط هزاران شرکت کننده در نمایشگاه جشن گرفته میشود. توجه روزافزون جوامع کاری به ITEX سبب شده تا این نمایشگاه در نوع خود منحصر به فرد باشد. فراهم نمودن فرصت های مناسب برای هزاران مخترع تازه کار و همچنین به نمایش گذاشتن اختراعات این افراد سبب شده تا این نمایشگاه در بین جوامع محبوب گردد.

چرا باید از نمایشگاه بین المللی ابداعات و اختراعات آیتکس در کوالالامپور بازدید کنیم؟ نمایشگاه ابداعات و اختراعات آیتکس ITEX به شناسایی اختراعات و نوآوری های جدید و منحصر به فرد در جهان شهرت یافته است. این نمایشگاه علاوه بر شناسایی اختراعات منحصر به فرد، رقابت هایی برگزار مینماید که در آن به بهترین طراحی ها و اختراعات هدایای ارزنده ای اهدا میگردد. هر سال هزاران مخترع داخلی و بین المللی برای دستیابی به جوایز این نمایشگاه رقابت تنگاتنگی را پشت سر میگذارند. پیروزی در این مسابقات نه تنها سبب دریافت جوایز میشود بلکه مخترعان را مشهور میسازد و زمینه ی جذب بهترین فرصت های کاری را برای آنها فراهم مینماید.

این نمایشگاه بیش از ١٠٠٠ اختراع را از ٢٠ کشور جهان که شامل: آمریکا، مالزی، چین و ژاپن و . . . است را به نمایش میگذارد و محیطی بسیار مناسب را برای مخترعان فراهم می آورد تا با شرکت ها ارتباط برقرار کنند و از موقعیت های کاری آگاه شوند. همچنین این نمایشگاه به عنوان یک صحنه ی بین المللی نقش بسزایی را در پیشرفت زمینه های اختراع، نوآوری و طراحی ایفا میکند.  نمایشگاه نوآوری ها و تکنولوژیهای ITEX شرایط فوق العاده ای را فراهم می آورد تا مخترعان و دانشمندان داخلی و بین المللی با هم ارتباط برقرار کنند و با همکاری، سطح خود را ارتقا دهند و یا با شرکت در مسابقات در جهان شناخته شوند.

این نمایشگاه هر سال تعداد بیشتری از مخترعان و محققان را مجذوب خود میگرداند. اکثر این غرفه داران از آخرین و جدیدترین اختراعات خود پرده برداری مینمایند. غرفه داران در زمینه های مختلفی در این نمایشگاه حضور میابند که این زمینه ها عبارتند از: هوافضا و هوانوردی، کشاورزی، پوشاک، پارچه، تجهیزات صوتی و تصویری، خودرو و حمل و نقل، بیوتکنولوژی، بهداشت و تناسب اندام، ساختمان و ساخت و ساز، مواد شیمیایی، موارد آموزشی، برق/الکترونیک، محیط زیست و انرژی های تجدید پذیر، آیتم های خانگی، ICT و چند رسانه ای، طراحی صنعتی، ماشین آلات و تجهیزات، فرایند تولید، مواد، محصولات دفتر، وسایل شخصی، چاپ و بسته بندی، مراقبت های ویژه و مراقبت از کودکان، ورزش و بازی و ارتباطات.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است