نمایشگاه تاسیسات ISK-SODEX استانبول اوایل اکتبر 2019

نمایشگاه تاسیسات استانبول

نمایشگاه تاسیسات استانبول یکی از نمایشگاه های معتبر در زمینه صنایع تاسیساتی محسوب می شود و در آن مجموعه ای کامل از تمام محصولات و بخش­های مختلف این صنعت ارائه می گردد. این نمایشگاه از تاریخ 2 تا 5 اکتبر 2019 (18 تا 21 مهر 98) در استانبول ترکیه برگزار می گردد.

نمایشگاه تاسیسات استانبول (ISK-SODEX) رویدادی 4 روزه است که در حوزه ی صنایع تاسیساتی، اتصالات، تصفیه آب و شیر آلات می باشد. این نمایشگاه با ارائه  آخرین محصولات و خدمات تولید کنندگان مهم محصولات گرمایشی، یخچال­ ها، تهویه مطبوع، شرکت ­های مجری نصب و راه اندازی و بخشهای عایق کاری، دارای مزیت های بسیاری برای غرفه داران و بازدید کنندگان خود است.

این رویداد توسط گروه هانوفر برگزار می شود و مهم ترین مکان تجاری و بازاریابی برای علاقمندان محسوب می­شود. نمایشگاه تأسیسات استانبول نه تنها غرفه داران ملی و بین المللی با دیدگاه های مختلف را گرد هم می آورد بلکه تمامی حاضرین در نمایشگاه از جمله بازدیدکنندگان و غرفه داران را با برنامه های گوناگون و همکاری با مهم ترین انجمن های تخصصی حمایت می کند. توسعه شبکه های کسب و کار از دیگر مزیت های شرکت در این نمایشگاه است. اگر می خواهید به آخرین تحولات و دست آوردهای دنیا در زمینه تاسیسات دسترسی داشته باشید این نمایشگاه از رویدادهای مهمی است که باید در آن شرکت کنید.

در دوره قبلی نمایشگاه تاسیسات استانبول (سال 2018)، این رویداد در مکانی به مساحت 42000 مترمربع برگزار گردید و در آن 1108 شرکت کننده از 44 کشور مختلف و بیش از 84936 بازدید کننده از 105 کشور مختلف حضور داشته اند. کشورهای ایران، لبنان، عراق، آذربایجان و روسیه (کوزوو) به ترتیب 5 کشور اول در زمینه تعداد بازدیدکنندگان بودند.

موضوعات نمایشگاه تاسیسات استانبول 2019

– تجهیزات و سیستم های گرمایشی

– قطعات و سیستم های خنک کننده

– تجهیزات و سیستم های تهویه هوا

– قطعات و سیستم های تاسیسات

– تجهیزات حمام و دستشویی، محصولات و لوازم بهداشتی

– مواد و مصالح عایق

– گروه های خدماتی

تاریخ برگزاری نمایشگاه تاسیسات استانبول 2019

نمایشگاه تاسیسات استانبول از تاریخ 10 الی 13 مهر 97 (2 تا 5 اکتبر 2019) در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول برگزار می گردد.

سایت نمایشگاه تاسیسات استانبول 2019

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه، به سایت زیر مراجعه نمایید:

www.sodex.com

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است