هشدار به جویندگان کار در امارات

جویندگان کار امارات

داره فدرال هویت و تابعیت امارات متحده عربی در اعلامی جدید به اتباع خارجی جوینده کار در خصوص باقی ماندن در کشور پس از اتمام اعتبار ویزا هشدار داده است. این سازمان همچنین از اتباع خارجی خواسته است تا وضعیت ویزا و اقامت خود را بر اساس مقررات ورودی و اقامت به روز نمایند.

طبق قوانین حاکم، ویزای اقامت موقت شش ماهه نیازی به داشتن کفیل ندارد و فاقد امکان تمدید و یا معافیت است. آن دسته از افرادی که دارای این نوع ویزا می باشند باید در صورت یافتن شغل، وضعیت اقامت خود را به کفیل منتقل نمایند و اگر موفق به یافتن کار نشوند باید پس از پایان اعتبار ویزا از کشور خارج شوند.

عدم انجام امور فوق الذکر به پرداخت جریمه نقدی با احتمال حکم حبس منتهی خواهد شد.

اگر کسی بخواهد در دوبی بماند و کار کند نیازمند ویزای کار برای دوبی است. این ویزا تقاضای یک قرارداد استخدام از یک شرکت داخلی یا خارجی برای دریافت ویزای کاری است. سپس، کارفرما برای وزارت مهاجرت درخواستی مبنی بر ویزای کار می‌دهد. کارفرما تمام مدارک مورد نیاز را آماده می‌کند و مراحل ویزای کاری را تا مرحله ویزای اقامت تاب می‌آورد. دوبی تقاضای کارگران بیشتری را که دارای مهارت، تجربه و شایستگی کافی هستند از خارج از کشور دارد. انواع مختلف ویزای کار در دوبی وجود دارد که بر اساس مدت‌ زمان استمرار ویزا است. افرادی که از کشور های همکار خلیج‌ فارس GCC هستند نیازی به ویزای کار ندارند. ملیت‌ های مختلف از کشور های دیگر برای کار در دوبی به ویزا نیاز دارند. دارنده ویزای اقامتی دوبی و قرارداد استخدام می‌تواند حامی همسر و متعلقین خود باشد. این متعلقین شامل کودکان زیر ۱۶ سال، ۱۸ ساله‌ ها به‌شرط دانش‌ آموز بودن و دختران مجرد می‌ باشند. کارگران ماهر خارجی برای کار و زندگی در دوبی نیازمند ویزای اقامت بر اساس ویزای اقامتی است که کارفرما می‌گیرد و اجازه کار را می‌دهد و کارت کار که بر از طرف وزارت کار صادر می‌شود. فرایند استخدام و ویزا به‌ طور واضح در دوبی قبل از رسیدن به دوبی توسط کارفرما انجام می‌شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است