هندی ها دنبال بانک در ایران

بانک در ایران
سفیر هند در تهران از برنامه‌ریزی این کشور برای در نظر گرفتن یک بانک جدید در کنار یوکو بانک به منظور تسهیل در همکاری‌های اقتصادی بین ۲ کشور خبر داد.
هندی ها دنبال بانک در ایران

رویداد۲۴ گدام دارمندرا، سفیر جدید هند در تهران در دیدار با غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران از تصمیم راسخ مقامات هندی برای تداوم همکاری‌های خود با ایران سخن گفت. بر اساس اظهارات وی، در حال حاضر هند درگیر انتخابات و تعیین دولت جدید است و برای همین سفارت هند در تهران به دنبال رویکردها و روش‌های جدید در ارتباط با مناسبات خود با ایران است.

دارمندرا با توجه به حجم 14 میلیارد دلاری روابط ایران و هند تأکید کرد: اگر بتوانیم در روند تجارت خود، محصولات جدیدی را اضافه کنیم، حجم مناسبات بین دو کشور افزایش خواهد یافت.

سفیر هند در تهران با توجه به اینکه در گذشته نیز با مشکلات مشابهی در بخش بانکی روبه‌رو بوده‌ایم، از رایزنی با مقامات یک بانک جدید و استفاده از خدمات آن در توسعه روابط تجاری با ایران خبر داد.

وی همچنین از مذاکره با مقامات ایرانی برای در نظر گرفتن بندر شهید بهشتی در مسیر توسعه روابط تجاری بین ایران و هند خبر داد و گفت: با این کار می‌توانیم سطح روابط دو کشور را ارتقا دهیم. از طرفی تمرکز بیشتر روی بندر چابهار و ظرفیت‌هایی که در این بندر وجود دارد، می‌تواند در این مسیر کمک‌کار باشد.

دارمندرا مذاکره در مورد تجارت ترجیحی بین دو کشور را از جمله برنامه‌های آتی هند در ارتباط با ایران عنوان کرد و افزود: مبادله کالا با کالا ایده خوبی است که می‌تواند در دور زدن مشکلات بانکی ناشی از تحریم‌ها علیه ایران به ما کمک کند.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است