هنرمند ایرانی، کارگاه عکاسی مستند در مالزی برگزار کرد

کارگاه یک روزه آموزش عکاسی و آشنایی با تکنیک های عکاسی و مستند سازی با حضور یکی از استادان هنر ایرانی برتر این حوزه با حضور ایرانیان علاقه مند به این هنر در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار شد.

 

کارگاه عکاسی

 

این کارگاه به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی برگزار شد و تعدادی از ایرانیان مقیم مالزی و علاقه مند به هنر عکاسی در آن شرکت کردند.
‘سید جلیل حسینی زهرایی’ عکاس، مستند ساز و مدرس دانشگاه دراین کارگاه ، عکاسی را زمینه ای برای انتقال واقعیات و زیبایی ها و مفاهیم جهان هستی و ابزاری برای برقراری ارتباط میان انسان ها و نزدیکی بیشتر ملت ها به یکدیگر دانست.
وی تاکید کرد عکاسی نیز مانند بسیاری از رشته های مانع زبان را برای برقراری ارتباط با سایر ملل برمی دارد.
این استاد خراسانی افزود: ایرانیان مقیم مالزی نیز می توانند با خلق آثار هنری مختلف از جمله عکس های زیبا و مفهومی از طبیعت زیبا ،مناطق گردشگری و دیدنی های ایران در مالزی زمینه تقویت روابط فرهنگی میان دو کشور را تقویت کنند.
این هنرمند استان خراسان رضوی، عکاسی را به طور خودآموخته از 1353 فرا گرفته و علاوه بر تدریس این رشته در مراکز دانشگاهی و هنری، در زمینه تصویر برداری نیز اشتغال دارد.
این هنرمند باسابقه ایرانی، جوایز مختلف مسابقات بین المللی عکاسی از جمله آساهی شیمبون ژاپن و دانشگاه ویمبیلتون آمریکا را در کارنامه فعالیت های حرفه ای خود ثبت کرده است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است