ورود سامانه بارشی قوی به پاکستان در فروردین

سیلاب پاکستان

کارشناسان سازمان هواشناسی پاکستان از روز یکشنبه  25 فروردین 98 درباره وضعیت هوای بلوچستان هشدار دادند و اعلام کردند که شدت بارش‌ها  در بلوچستان بیشتر خواهد شد. کارشناسان اداره هواشناسی با تاکید بر احتمال وقوع سیلاب احتمالی همانند مشابه آنچه در کشور همسایه ایران اتفاق افتاد گفتند: لزوم توجه به هشدارهای این سازمان برای مقابله با سیلاب اختمالی در شهرهای مختلف پاکستان بخصوص بلوچستان جدی است.

پاکستان با نام رسمی جمهوری اسلامی پاکستان ، کشوری در جنوب غربی آسیا است و پایتخت آن اسلام اباد نام دارد. این کشور در جنوب مرز آبی هزار کیلومتری با  دریای عمان دارد و از غرب با ایران، از شمال با افغانستان، از شرق با هندوستان، و از شمال شرق با جمهوری خلق چین هم‌مرز است. ناحیه کشمیر مورد ادعای هندوستان و پاکستان است. هر دو کشور هند و پاکستان به‌طور جداگانه بخش‌هایی از این منطقه را اداره می‌کنند و این مناطق توسط خط کنترل ااز هم جدا شده‌اند.

پاکستان بر اساس برآورد سال ۲۰۱۸ با بیش از ۲۱۲ میلیون نفر جمعیت پنجمین کشور پرجمعیت دنیاست. این کشور جمهوری پارلمانی فدرال است و از ۴ ایالت و چهار قلمرو فدرالی تشکیل می‌شود. پاکستان هم از نظر زبانی و قومی و هم از نظر جغرافیایی کشور متنوع است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است