ویژه برنامه های روز کودک در آنتالیا 2019

به مناسبت روز کودک در آنتالیا مراسم ویژه کودکان تدارک دیده شده است.

 

تئاتر کودکانه آنتالیا

 

شخصیت کارتونی İBİ و لاکپشتش TOSİ در مرکز خرید مارک آنتالیا

از 20 تا 23 آوریل در سه سانس: 14، 16 و 18

ویژه کودکان 3 تا 12 سال (رایگان)

مرکز تجاری مارک آنتالیا Mark Antalya در آگوست 2013 برای دسترسی بهتر محلی‌ها و بازدیدکنندگان در مرکز شهرآنتالیا ساخته شده است. آخرین محصولات مد و فشن، سرگرمی، غذا و  محصولات تکنولوژی  در فضایی به مساحت 51،000 مترمربع گردهم آورده شده‌اند. علاوه بر 155 برند مختلف، تعدادی مغازه و فروشگاه هم در مرکز خرید مارک آنتالیا Mark Antalya هستند که برای اولین بار در این مکان باز شده‌اند.

در مرکز خرید مارک آنتالیا Mark Antalya می‌توانید علاوه بر یک خرید خاص، از سرگرمی‌های موجود در  مرکز خرید مارک آنتالیا Mark Antalya  نیز بهره ببرید و همزمان از فودکورت و رستوران‌های این مجموعه نیز استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌ها و امکانات مرکز خرید مارک آنتالیا Mark Antalya می‌توان به معماری مدرن، تراس بسیار زیبا و پارکینگ بزرگ که ظرفیت بیش از 3000 ماشین را دارد اشاره کرد.

ویژه کودکان آنتالیا 1

 

برنامه مرکز خرید Agora آنتالیا، برای تعطیلات آخر هفته (شنبه و یکشنبه 20 و 21 آوریل)، ویژه کودکان 4 سال به بالا (رایگان)

– نمایش شنل قرمزی در دو سانس در ساعتهای 14 و 18

– کارگاه خمیربازی در ساعتهای 14:30 و 18:30

سایت مرکز خرید: http://www.agoraantalyaavm.com

مرکز خرید آگورا یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید است. آگورا در زمان باستان به معنای بازار بوده که نام این مرکز خرید را برگرفته از همان است.مرکز خرید آگورا در زمینه رضایت مشتری و ارائه خدمات با کیفیت، رتبه اول را دارد. مرکز خرید آگورا نیز مانند terracity چندکاربردی است. سالن سینما، انواع سرگرمی‌ها، رستوران‌های مختلف، و چندین و چند گزینه‌ی دیگر در کنار خرید از فروشگاهای این مرکز خرید بزرگ می‌توانند تمام‌ روز مشغول نگهتان دارند. در واقع مرکز خرید آگورا آنتالیا محلی برای خرید، سرگرمی، سینما و … برای کلیه سنین در تمام طول روز است

 

روز کودک آنتالیا

مرکز خرید Özdilekpark آنتالیا هم به مناسبت عید کودک در ترکیه، از 20 تا 23 آوریل، برنامه های متنوعی را برای کودکان تدارک دیده (از ساعت 2 ظهر تا 7 عصر)

ازدیلک پارک (Ozdilek park) یک مرکز خرید زنجیره ای است که در استامبول و آنتالیا شعبه داشته و امکانات بسیاری را برای بازدید کنندگان  به وجود آورده است. مرکز خرید ازدیلک پارک آنتالیا برای پاسخگویی به نیاز های این شهر به عنوان یک مجموعه فرهنگی تفریحی پیشرفته ساخته و افتتاح شد.

این مرکز تجاری مهم ترین مرکز گردشگری و فرهنگی کشور ترکیه در برابر کشور های خارجی است. همچنین این مرکز خرید در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و امروزه به عنوان زیبا ترین و بهترین مرکز خرید ترکیه از آن یاد می شود.قابل ذکر است که ازدیلک پارک در منطقه Kepez واقع شده دقیقا محلی که بیشترین شلوغی و ازدحام جمعیت را در سال های اخیر در شهر آنتالیا داشته است.

 

 

جشن کودک آنتالیا

جشن ویژه کودکان در ساحل کنیالتی (رایگان)

روزهای 20 و 21 آوریل از ساعت 12 ظهر تا 6 عصر در میدان Olbia در پارک Yaşam در ساحل کنیاتی آنتالیا

ساحل کنیالتی در آنتالیا یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی در این شهر به شمار می رود و ساحلی بسیار تمیز و درخشان به همراه امکانات رفاهی بسیار مناسب می باشد. البته این تنها ساحل آنتالی نیست و در حدود ۴۰۰ ساحل دیگر هم در این شهر وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای جذابیت های خاص مروبط به خودشان می باشند. آنتالیا با توجه به این که از لحاظ جغرافیایی همجوار دریای مدیترانه می باشد از سواحل بسیار دیدنی و نامحدودی برخوردار است، طول ساحل کنیالتی در آنتالیا که یکی از جذاب ترین سواحل این شهر به شمار می رود ۳ کیلومتر است و در بین مردم محلی ترک با نام پلاژ کنیالتی شناخته می شود. یکی از ویژگی های ساحل کنیالتی در آنتالیا کوه های قهوه ای و سیاهی است که در قسمت غربی ساحل واقع شده اند و این کوه ها به قدری نزدیک به نظر می آید، که حس می کنید می توانید دست دراز کنید و آن ها لمس نمایید.

 

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است