پرداخت جریمه‌های نقدی و هزینه‌های دولتی امارات به صورت قسطی

جریمه نقدی امارات

 

شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، ولیعهد و رئیس شورای اجرایی دوبی، قطعنامه شماره ۵ (از سال ۲۰۱۹) شورای اجرایی را تصویب کرد که پرداخت هزینه‌های دولتی و مالی دوبی به صورت اقساط باشد. اقساط باید در لیست‌های تأیید شده توسط وزارت مالیه وجود داشته باشند و برای افراد باید بیش از ۱۰.۰۰۰ درهم و برای کسب‌وکارها بیش از ۱۰۰.۰۰۰ درهم باشد. جریمه‌هایی که می‌توانند در اقساط پرداخت شوند نیز باید در لیست‌های تایید شده توسط وزارت مالیه گنجانده شوند و باید بیش از ۵۰۰۰ درهم برای افراد و ۲۰.۰۰۰ درهم برای کسب‌وکارها باشد.

حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم (زاده ۱۴ نوامبر ۱۹۸۲) ولیعهد حکومت شهر دوبی در کشور امارات متحده عربی است. حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم پسر شیخ محمد بن راشد و شیخه هند بن مکتوم بن جمعه آل مکتوم همسر اول محمد بن راشد است. او دومین پسر از ۱۲ فرزندان و چهارمین فرزند آنها است. برادر بزگتر حمدان شیخ راشد بن محمد است. حمدان بن محمد آل مکتوم تحصیلاتش را در مدرسه پسرانه راشد و سپس مدرسه دولتی دوبی گذراند. او تحصیلاتش را در لندن ادامه داد و از سندهارست و بعد آن از مدرسه اقتصاد لندن فارغ‌التحصیل شد.

حمدان در سپتامبر ۲۰۰۶ به عنوان رئیس شورای اجرایی دوبی منصوب شد. در ۱ فوریه ۲۰۰۸ او به عنوان ولیعهد دوبی نامیده شد. در این مقام او به عنوان یک شخص کلیدی همانند یک اقتصاددان جهانی و سرمایه دار مهم در صندوق تأمینی HN Capital LLP منصوب شد. در ژوئیه ۲۰۰۹ او رئیس عالی Hamdan bin Mohammed e-university شد. او همچنین از طرف محمد بن راشد مسئول ایجاد کارآفرینی جوانان و ریاست شورای ورزش دوبی و مرکز اوتیسم دوبی شد. وقتی که حق برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ جهانی به دوبی اهدا شد، او نماینده دوبی بود. او همچنین چند روز بعد از برنده شدن اکسپو ۲۰۲۰ به بالاترین طبقه برج خلیفه رفت تا پرچم امارات متحده عربی را به احتزاز درآورد. او مؤسس مرکز جایزه بین‌المللی عکاسی حمدان بود که در ۲۰۱۱ راه اندازی شد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است