پیروزی ترابزون در حضور حسینی

حسینی در ترابزون ترکیه
حسینی در ترابزون ترکیه

تیم ترابزون اسپور ترکیه که وحید امیری و مجید حسینی، دو ملی پوش فوتبال کشورمان را در اختیار دارد در دیدار آغازین هفته بیست و هشتم سوپرلیگ ترکیه به مصاف تیم بورسا اسپور رفت و در نهایت به پیروزی یک بر صفر دست یافت. ترابزون با این پیروزی 49 امتیازی شد و رتبه چهارم را حفظ کرد تا همچنان به کسب سهمیه مسابقات اروپایی امیدوار باشد.

مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور در این دیدار 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. مجید حسینی در وقت های تلف شده نیمه دوم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. این در حالی است که «وحید امیری» دیگر لژیونر ایرانی تیم ترابزون، بازهم فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و نیمکت نشین بود.

وحید امیری فوتبال حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۷ با باشگاه‌های داتیس و کوثر لرستان شروع کرد، پس از آن به گهر دورود و سپس برای مدت دو فصل بهنفت مسجد سلیمان پیوست.  مجید حسینی نیز از استعدادهای پرورش یافته جوانان باشگاه سایپا به‌شمار می‌رود. حسینی و امیری پس از عملکرد درخشان در جام جهانی 2018 به تیم ترابزون ترکیه ملحق شدند که در این مدت حسینی به یکی از ارکان اصلی این باشگاه ترکیه ای تبدیل شد، اما امیری شرایط خوبی در این تیم ندارد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است