پیشتبانی از اقتصاد ملی در ابوظبی

پیشتبانی از اقتصاد ملی ابوظبی

ابوظبی، 1 آوریل2019 – در چارچوب پیشتبانی اقتصاد ملی اماراتی، صندوق ابوظبی برای توسعه،-پیشین نهادهای ملی برای کمک های توسعه ای بین المللی -معاملات تجاری با ارزش 16.5 میلیارد درهم برای شرکت های اماراتی در طی 10 سال گذشته تسهیل کرد که برای پروژه های سرمایه گذاری در کشورهای در حال توسعه اجرای می کند . بنابر روابط نزدیک خود با کشورهای در حال توسعه، صندوق، در شراکت وابتکارات برای پیشتبانی از اقتصاد ملی و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در کشورهای در حال توسعه سرمایه گذاری کرد.در راستای دستورالعمل های عالی جناب شیخ منصور بن زاید آل نهیان، معاون نخست وزیر و وزیر امور ریاست کشور و رئیس هیئت مدیره صندوق ابوظبی، صندوق، سیستم مناقصه خود را برای پروژه هایی که توسط کمک های دولتی تحت مدیریت صندوق تأمین مالی شده است، اصلاح کرده است. تا 10 درصد اولویت به شرکت های ملی اختصاص داده می شود که ارزیابی فنی و مرحله صلاحیت مالی را که در سیاست مناقصه صندوق برای پروژه های اعطا شده بیان شده ست، تصویب می کند.

در سال 2013، رئیس کشور یک قانون را برای افزایش بودجه صندوق به 16 میلیارد و گسترش فعالیت های خود تصویب کرده است که منجر به توسعه اقتصادی در امارات متحده عربی شد.

علاوه بر این، صندوق ابوظبیبه حفظ نقش کلیدی آن در اجرای سیاست های توسعه اقتصادی اجتماعی امارات متحده عربی در کشورهای در حال توسعه متعهد بود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است