کتاب الکترونیکی برنامه آماده شدن رمضان زنان مسلمان کانادایی

کتاب الکترونیکی

 گروهی از زنان مسلمان و نویسنده کانادایی با ایجاد یک دستورالعمل برای همشهریان روزه دار، آنان را در ایام ماه مبارک رمضان راهنمایی می کنند.

رحما محمد مادر سه فرزند و یک نویسنده ساکن ادمونتون است. وی با درنظر گرفتن چالش هایی که زنان مسلمان شاغل و دارای فرزند درماه رمضان با آن روبرو هستند، دستورالعملی در این رابطه به نگارش درآورده است.

کتاب «برنامه آماده شدن برای رمضان» یک کتاب الکترونیکی است که شیوه های مدیریت زمان را برای ماه رمضان در اختیار این مادران مسلمان قرار می دهد.

درحالی که ماه رمضان، ماه روزه داری و عبادت محسوب می شود، بسیاری از زنان مسلمان به دلیل مسئولیت سنگین شان به عنوان مادر و حامی خانواده، با استرس بیشتری روبرو هستند.

هنده طارق یک زن مسلمان که در شهر هالیفکس کانادا زندگی می کند و هم به شغل خارج از منزل و هم وظایف مادری برای فرزندانش مشغول است، می گوید: کمی خسته کننده و دشوار است، اما رضایت و شادی که هنگام صرف افطاری موقعی که سر میز غذا با خانواده ام می نشینم به من دست می دهد، مثال نزدنی است.

طارق اولین کسی است که برای سحری در ساعت 4 صبح بیدار شده و باید غذایی را برای خانواده اش آماده کندکه آنان را برای بقیه روز سرپا نگه دارد. وی باید برای شوهر و پسر 8 ساله اش غذا آماده کند، سپس به سر کار برود و موقع برگشت سریع غذای افطاری را برای خانواده مهیا سازد.

وی در این باره می گوید: من می گویم که مدیریت زمان و مهارت های سازمان شما باید فوق العاده باشند، زیرا هنگامی که شما از کار برمی گردید، زمان زیادی برای عبادت و آشپزی نخواهید داشت.

طارق افزود: بنابراین مانند من بسیاری از زنان پیش از رمضان بسیاری از آماده سازی ها را انجام می دهند. به این ترتیب زمان زیادی را مجبور نیستیم که در آشپزخانه سپری کنیم.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است