کسب رتبه ماندانا دهقان برای تیم هلندی

ماندانا دهقان هلند

 

ماندانا دهقان، رکابزن ایرانی تیم مکس واترزلی هلند، در پایان تور بین المللی پرینسیس ماهای به میزبانی تایلند رتبه سی‌ام را کسب کرد.

این تور در سه مرحله برگزار شد، دهقان در مرحله اول به مسافت ۵۶ کیلومتر مقام پنجاه و ششم، در مرحله دوم به مسافت ۶۷ کیلومتر مقام هجدهم ودر مرحله سوم به مسافت ۸۳.۸ کیلومتر مقام بیست و چهارم را بدست آورد و در مجموع امتیازات سه مرحله در جایگاه سی‌ام ایستاد. تیم مکس واترزلی هلند در مجموع امتیازات تیمی رتبه دوم تور را از آن خود کرد.این تور معتبر آسیایی در سه مرحله برگزار شد که تیم‌های دوچرخه سواری زنان از کشورهای قزاقستان، ویتنام، روسیه، اوکراین، مالزی، سنگاپور، ژاپن، سوئیس، تایلند و تیم‌های باشگاهی ایلومینیت آمریکا، کوگاس روسیه و ولوفیت استرالیا در آن حضور داشتند.

ماندانا دهقان دوچرخه سوار اهل ایران است. او در اکتبر ۲۰۱۷ با قراردادی که با تیم اماراتی  الاصیل بست به اولین زن لژیونر دوچرخه سوار ایرانی تبدیل شد. وی همچنین در دسامبر ۲۰۱۸ با پیوستن به تیم بین‌المللی مکس واترزلی به اولین زن محجبه دوچرخه سوار ایران و آسیایی تبدیل شد که در یک تیم اروپایی رکاب می‌زند. قرارداد وی با این تیم هلندی از ماه مارس سال ۲۰۱۹ تا پایان سال ۲۰۱۹ است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است