کسب نخستین سهمیه مسابقات جهانی قطر

سهمیه مسابقات جهانی

 

 احساس حدادی در مسابقات بین‌المللی آمریکا بامداد  توانست بار کورد ۶۷ متر و ۱۹ سانتیمتر به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. حدادی با این رکورد نخستین دو میدانی کار ایران است که توانست سهمیه مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قطر را کسب کند. همچنین احسان حدادی با رکوردی که به ثبت رساند، به رده دوم برترین پرتاب‌گران دیسک دنیا صعود کند.

مسابقات جهانی قطر تابستان امسال در شهر دوحه برگزار می‌شود. رقابت‌های دو میدانی قهرمانی آسیا نیز از اول اردیبهشت‌ماه در همین شهر برگزار خواهد شد.

احسان حدادی نخستین بار در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۰۴ مدال طلا را به چنگ آورد، چندی بعد این قهرمانی را در مسابقات جوانان جهان در ایتالیا تکرار کرد و نخستین مدال جهانی را برای دو و میدانی ایران به ارمغان آورد.او در سال ۲۰۰۵ با پرتاب دیسک به مسافت ۶۵٫۲۵ متر رکورد آسیا را شکست و مدال طلای قهرمانی دوومیدانی آسیا را در کره جنوبی  به گردن آویخت. حدادی در بازی های آسیایی 2006 قطر با رکورد ۶۵٫۳۸ متر پس از ۳۲ سال ایران را صاحب مدال طلا ساخت. حدادی عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۰۷  را نیز به دست آورد

حدادی پس از آن بارها در مسابقات داخلی و خارجی رکورد خود را بهبود بخشیده‌است و رکورد فعلی او ۶۹٫۳۲ متر است که در سوم ژوئن ۲۰۰۸ در مسابقات جایزه بزرگ استونی به جای گذاشت.

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است