‌ممنوعیت تردد مینی بوس در امارات برای مسافر و محصل

ممنوعیت تردد مینی بوس در امارات

شورای فدرال ترافیک امارات از ژانویه ی ۲۰۲۳، استفاده از مینی بوس های مسافربری را ممنوع کرده است. در مورد مدارس، این ممنوعیت از سال ۲۰۲۱ اجرا خواهد شد.

پلیس ابوظبی سال گذشته استانداردهای جدیدی را برای صدور مجوز وسایل نقلیه با ظرفیت ۱۵ مسافر و وسایل نقلیه ی وانت در نظر گرفت.که طبیعتا شامل تردد مینی بوس در امارات نیز میشود. استانداردهای مشخص شده توسط اداره حمل و نقل ابوظبی با هدف بهبود ایمنی مسافرین و توسعه خدمات حمل و نقل، پایه ریزی شده اند.

ابوظبی  یکی از شهرها و شیخ‌نشین‌های هفت‌گانهٔ امارات متحده عربی است. امارت ابوظبی بین خط عرض ۲۲٫۵ شمالی، و خط طول ۵۱ و ۵۵ درجه شرقی از نصف النهار مبدأ واقع شده‌است و بزرگ‌ترین امارت هفت‌گانه کشور امارات متحده عربی است.

مساحت آن حدود ۶۷۳۴۰ کیلومتر مربع است، و در حدود ۸۶٫۷ ٪ از مساحت خاک امارات متحده عربی را دربردارد و در ساحل جنوبی خلیج فارس واقع شده‌است. نام قدیم ابوظبی «ام‌النار» است. شهر « ابوظبی » پایتخت کشور امارات متحده عربی است و در سال ۲۰۰۹ با پیشی گرفتن از نیویورک و پاریس به عنوان دومین شهر گران جهان برای مسافران اعلام شد ابوظبی در سال ۲۰۰۸ پنجمین شهر گران جهان محسوب می‌شد که یکی ازهفت امیرنشین (امارت) می‌باشد: ابوظبی، دوبی، شارجه، عجمان، ام‌القوین، رأس‌الخیمه، فجیره.

در نتیجه محدودیت تردد مینی بوس در امارات شامل بخش وسیع و پر جمعیتی از این کشور میشود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است