در روماکو، به چیز دیگری نیاز ندارید !!!

افزودن محصول

پس از کلیک بر روی ثبت آگهی و انتخاب محصولات، بسته به تعداد محصول و نیاز خود، پکیج مورد نظر را انتخاب کرده و محصولات خود را اضافه میفرمایید. در این حالت محصول شما در کنار صدها محصول موجود در سایت و به شکل دسته بندی شده قرار میگیرد. کاربران سایت محصول شما را مشاهده کرده و جهت خرید به لینک شما ( که میتواند سایت، فروشگاه اینترنتی، وبلاگ، اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر باشد رجوع میکنند و احتمال فروش دیگر محصولاتتان نیز افزایش پیدا میکند.
از آنجا که در صفحه هر محصول، محصولات مرتبط با آن نیز نمایش داده میشود شما از تبلیغات و بازدیدکنندگان دیگر محصولات از فروشگاه های دیگر نیز بهره مند میشوید و امکان بازدید از محصول و فروش شما نیز بالاتر میرود. در نظر داشته باشید حتی با نمایش محصولات شما نیز به موجودی کیف پول شما اضافه گشته و امکان شاخص و ویژه کردن محصول را برایتان فراهم میکند.
طبیعی است که هر چه تعداد محصولات بیشتر باشد، احتمال دیده شدن و فروش محصولات نیز بالاتر میرود.

ویژه کردن محصول

پس از افزودن محصولات، هر یک از آنها را که مایل باشید میتوانید شاخص یا ویژه کنید.
1 - محصولات شاخص در ابتدای همه محصولات نمایش داده میشود و هنگام بازدید و جستجوی کاربران از اولویت بیشتری برخوردار است. طبیعتا اولین محصولاتی که دیده میشوند شانس فروش بیشتری دارند.
2 - ویژه کردن محصولات به این معنی است که تبلیغات پر حجمی برای معرفی محصول شما آغاز میشود. محصول در گوگل تبلیغ میگردد، در خبرنامه سایت برای مشترکین روماکو ایمیل میشود، در سایت های تبلیغات کلیکی و بنری معرفی میگردد( همانطور که میدانید اینگونه از سایتها تبلیغ شما را در صدها سایت دیگر نمایش میدهند). یک ویدئوی 30 ثانیه ای از تصویر شما ساخته شده و در سایتهای اشتراک گذاری ویدئو مانند آپارات، نماشا، تماشا و یوتیوب به اشتراک گذاشته میشود که یه شدت در جستجوهای گوگل موثر است. محصول شما در شبکه های اجتماعی روماکو معرفی گشته و ...
حداقل بازدید تخمینی از محصولات ویژه در یکماه 6000 بار براورد میشود که بسته به نوع محصول میتواند تا 15 هزار بار نیز برسد.
در نظر داشته باشید با هر بازدید از محصول شما مجددا کیف پول شما شارژ شده و برای ویژه کردن و یا تمدید آن، همواره مقدار قابل توجهی در موجودی کیف پول خود خواهید داشت.

چرا محصول خودم را اضافه کنم؟

 

ده ها هزار بازدیدکننده یونیک و مشتریان وفادار، تبلیغات گسترده در قویترین کمپین ها و سایت های تبلیغاتی ، حضور در شبکه های اجتماعی و وجود مشترکین ایمیل فراوان، باعث گردیده محصولات شما بارها و بارها در معرض دید کاربران و اشخاصی که به دنبال محصولات شما میباشند، قرار گیرد.

سئوی حرفی ای و مناسب سایت به سرعت محصولات شما را در گوگل ایندکس کرده و در جستجوهای مرتبط کاربران دیده میشوید. ضمن آنکه تنوع محصولات و حتی حضور رقیبانتان نیز باعث بوجود آمدن فضای مناسبی برای خرید کاربران شده است. همان چیزی که در دنیای واقعی به آن بورس فلان محصول، یا راسته فلان شغل میگوییم و اصطلاحا آنجا را دارای پا خور بالا میدانیم!

قوانین افزودن محصول

  •  اگر قصد ثبت محصولات دانلودی دارید، باید خود شما تولیدکننده محصول باشید و مجوز فروش محصول را داشته باشید.
  • اگر محصول شما کتاب است، تمامی مشخصات کتاب مانند شماره شابک، نویسنده و انتشارات و… را در فیلد شرح محصول درج نمایید.
  • اگر محصول شما cd و dvd است باید مشخصات هولوگرام و یا پروانه نمایش آنها را در فیلد شرح محصول درج نمایید.
  • فروش، انجام و تدوین پایان نامه و پروژه و پروپزال دانشجویی پذیرفته نمی شود.
  • بانک ایمیل و بانک موبایل پذیرفته نمی شود.
  • فیلتر شکن و آموزش هک و آموزش دور زدن فیلتر پذیرفته نمی شود.
  • عرضه تجهیزات ماهواره مانند دیش، رسیور، LNB و DVB … پذیرفته نمی شود.
  • عرضه لوازم جنسی مانند داروهای جنسی، لوازم زناشویی و … پذیرفته نمی شود.
  • عرضه دارو مانند داروهای چاقی و لاغری، داروهای ترک اعتیاد و مکمل های ورزشی و … پذیرفته نمی شود.
  • عرضه تجهیزات جاسوسی مانند دستگاههای شنود، ساعتهای دوربین دار، عینک دوربین دار و … پذیرفته نمی شود.
  • عرضه اقلام نظامی مانند گاز اشک آور، گازهای بیهوشی، انواع شوکر و … پذیرفته نمی شود.
  • عرضه اقلام مستهجن مانند فیلمهای مستهجن، فیلم آموزش رقص و … پذیرفته نمی شود.
  • محصولات آموزش کسب درآمد اینترنتی و آموزش کسب درآمد از سایتهای اینترنتی و سرمایه گذاری اینترنتی پذیرفته نمی شوند.
  • نرم افزار پذیرفته نمی شود مگر اینکه طراح نرم افزار خود فروشنده باشد و نام و اطلاعات تماس وی در فایل اجرایی نرم افزار موجود باشد.
  • روماکو بابت فروش محصولات هیچگونه پورسانتی از شما دریافت نمیکند و مسئولیت فروش، ارسال، دریافت مبالغ و کسب رضایت مشتریان با شماست.

چگونه محصول خود را اضافه کنم؟

به راحتی میتوانید از منو، بر روی ثبت آگهی کلیک کرده و سپس محصولات را انتخاب کرده و پنل مورد علاقه خود را تعین بفرمایید.
در هنگام افزودن محصول همه چیز مانند تصویر اصلی ، کالری تصاویر، عنوان ، دسته بندی، لینک خرید، قیمت و … به راحتی در اختیارتان هست.

ضمن آنکه در هر زمان که مورد ابهامی وجود داشت میتوانید با ما در تماس باشید و راهنمایی های بیشتری بگیرید.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است