عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت شاتل لند

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت شاتل لند

بررسی و پاسخگویی به نیازهای مشتریان از نشانه های یک سازمان بلوغ یافته است. سازمانی که بتواند دامنه فعالیت های خود را در زمینه خواست ها و نیازهای کاربرانش گسترش دهد بی شک گوی رقابت از سایر رقبا را خواهد ربود و این مهم محقق نخواهد شد به جز با ارزش نهادن به درخواست های مشتریان.

شاتل به عنوان نخستین ارائه دهنده اینترنت ADSL2+ و بزرگترین شرکت اینترنتی کشور با شعار همیشگی مشتری مداری این رسالت را پیش روی خود میبیند و برای تحقق این شعار به صورت شبانه روزی تلاش می‌کند. حجم انبوه درخواست ها و پیشنهادها برای راه اندازی پورتالی ویژه کاربران که دربرگیرنده‌ی نیازهای دیجیتال آنان باشد دغدغه ذهنی مدیران شاتل بوده است. از این رو با بررسی پربازدیدترین و پر مخاطب‌ترین وب سایت های محل رجوع کاربران، سنگ بنای یکی از مهمترین پروژه های شاتل گذارده شد. این پروژه که شاتل لند نام دارد، درگاهی است برای ورود به دنیای دیجیتال و پاسخ گویی به نیازها، علاقه مندی‌ها، ضروریات روزمره و پر کردن سالم اوقات فراغت کاربران.

در فاز اول شاتل لند شامل دانلودسنتری بسیار کامل کار خود را آغاز کرد که با در اختیار قراردادن امکان دانلود جدیدترین نرم افزارها، فیلم های مستند، آموزش های طبقه بندی شده‌ی زبان و محتوای مناسب آموزشی در حوزه نرم افزارها که با امکاناتی که در زمینه دانلود این محتوا خواهد داشت، کاربران را از مراجعه به دیگر سایت ها بی نیاز خواهد نمود.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است