عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران

سرمايه در كنار توان كارآفريني مي‌باشد كه فرآيندي تخصصي است كه به يكباره در يك نهاد يا فرد سرمايه‌گذار شكل نمي‌گيرد. نهادهاي تخصصي سرمايه‌گذاري با فراهم آوردن شبكه‌اي از همكاران، مي‌توانند زمينه را براي شكل‌گيري بهتر اين فرآيند و كاهش ريسك‌هاي كسب و كار فراهم نمايند.
صندوق توسعه تكنولوژي ايران با هدف توسعه كسب و كارهاي مبتني بر فناوري، اجزاي مورد نياز براي توسعه كسب و كار را در شبكه‌اي گرد هم آورده است و قابليت آن را دارد تا در قالب يك توسعه‌دهنده صنعتي و در پوشش خدمات نوين مالي، زمينه را براي ايجاد كسب و كارهاي مبتني بر فناوري فراهم آورد.
صندوق مالي توسعه تكنولوژي در واقع يك سرمايه‌گذار خطرپذير و مؤسسه‌اي اقتصادي است. اين صندوق با مطالعه دقيق ادبيات سرمايه‌گذاري و طراحي مدلي بومي از سرمايه‌گذاري خطرپذير و با پشتوانه بيش از دو دهه تجربه خود در تأمين مالي پروژه‌هاي نوآورانه و با فناوري پيشرفته، در حال حاضر به يكي از مهم‌ترين صندوق‌هاي فعال در اين حوزه بدل شده است.
صندوق، با توجه به شرح وظايف خود، طرح‌هايي را كه در زمينه اولويت‌هاي مصوب خود شامل بيوتكنولوژي، نانوتكنولوژي، سيستم‌هاي پيشرفته الكترونيكي و مخابراتي، مواد پيشرفته، صنايع شيميايي و فرآيندي پيشرفته (صنايع پايين‌دست پتروشيمي مبتني بر فناوري) و تجهيزات پيشرفته پزشكي قرار داشته باشند شناسايي كرده و در صورتي كه در ارزيابي‌هاي خود طرح را با ارزش افزوده اقتصادي و آتيه‌دار تشخيص دهد و پيش‌بيني درآمدزايي مطلوب نيز وجود داشته باشد، بر روي طرح سرمايه‌گذاري مي‌كند و به عنوان يكي از شركاي سرمايه‌گذار، در منافع طرح سهيم خواهد بود.
صندوق در حال حاضر به عنوان يکي از نهادهاي فعال در زمينه تجاري‌سازي فناوري و توسعه بنگاه‌هاي دانش‌بنيان و با همکاري سازمان‌هاي ذيربط و شبکه همکار از جمله معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، مرکز همکاري‌هاي فناوري و نوآوري، ستادهاي تخصصي توسعه فناوري و شبکه بانکي، خدمات خود را ارائه نموده و اغلب طرح‌هاي مورد حمايت وارد اقتصاد و صنعت کشور شده‌اند و در جشنواره‌هاي ملي نيز طرح‌هاي برگزيده مختلفي انتخاب و معرفي گرديده است.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است