عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت شهدای ایران

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت شهدای ایران

پایگاه خبری شهدای ایران یک پایگاه اطلاع رسانی است که از فروردین ماه سال ۱۳۹۰ به صورت رسمی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد تا آخرین اخبار روز ایثار و شهادت کشور را منتشر کند.

این پایگاه خبری  با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به معرفی شهدا، زندگی نامه و وصیت نامه آنها بپردازد.

گفتنی است این پایگاه خبری متعلق به هیات خانواده شهدا و ایثارگران بوده و در برنامه های خود در نظر دارد تا آخرین اخبار مرتبط با خانواده های شهدا و مشکلات جامعه ایثارگری را منتشر کند.

لازم به ذکر است که پایگاه خبری شهدای ایران تنها پایگاه خبری ایثار و شهادت کشور است که به صورت مستقل فعالیت می کند.

نگاهی کوتاه به سوابق فعالیتی پایگاه خبری شهدای ایران :

پایگاه خبری شهدای ایران تریبون رسمی هیات خانواده شهدا و ایثارگران می باشد که یکی از بزرگترین افتخارات خود را که از برکت دعای خیر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد مقابله با تخریب قبور شهدا می داند که از انتهای سال 1386 تبدیل به  دغدغه فکری خانواده ها و دوستداران شهدا شده بود و هیات خانواده شهدا و ایثارگران با پیگیری متعدد بالاخره موفق شد تا حکم دیوان عدالت اداری را مبنی بر غیر شرعی و غیر قانونی بودن تخریب قبور شهدا بدون رضایت خانواده هایشان را اخذ نماید .

همچنین پایگاه  خبری شهدای ایران در مدت کم فعالیت خود توانست برگزیده هجدهمین جشنواره بین المللی مطبوعات و خبرگزاریها در بخش سایتهای ایثار و شهادت شود . از دیگر افتخارات پایگاه خبری شهدای ایران اخذ عنوان برتر جشنواره مطبوعات در بخش شهدای هسته ای در سال 1390 بوده است .شرکت در نمایشگاههای سایبری و همچنین جشنواره های متعدد رسانه ای از دیگر فعالیتهای رسانه ای پایگاه خبری شهدای ایران می باشد .

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

۶۶۵۷۶۲۸۲

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است