عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مجموعه فرهنگی عاشوراییان

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مجموعه فرهنگی عاشوراییان

در سال ۱۳۷۶ هنگام بروز تغییرات متفاوت در وضعیت فرهنگی کشور شرایطی به وجود آمد تا دوازده نفر از دانشجویان و طلاب اصفهان ضمن مشورت هایی که با کارشناسان و متخصصان فرهنگی کشور صورت پذیرفت تصمیم به تأسیس مجموعه ای بگیرند که نیازهای اصلی فرهنگی و اعتقادی جوانان را شناسایی نماید و با برنامه های عملی، هویت دینی و ملی را در قالب فعالیت هایی متفاوت از آنچه قبلا وجود داشت ارایه نمایند.

 

مجموعه فرهنگی عاشوراییان تشکیلاتی فرهنگی مذهبی با هویت شیعی، مردم نهاد، تأثیر گذار، پویا و الهام بخش در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که زمینه ساز ارتقاء فرهنگ دینی جامعه و رشد و سازماندهی جوانان در راستای تحقق جامعه مهدوی می باشد.

 

مجموعه فرهنگی عاشوراییان از ابتدای تاسیس، مخاطبان اصلی فعالیت ها و برنامه های خود را دانش آموزان پسر و دختر مقطع متوسطه و دانشجویان قرار داده است. برنامه های عاشوراییان در دو سطح عمومی در ایام محرم و اعیاد نیمه شعبان برای عموم مردم اصفهان با مخاطب چندین هزار نفری برگزار می گردد. هدف اصلی برگزاری این برنامه ها تعظیم و گرامیداشت مقام ائمه معصومین علیهم السلام در قالب های مختلف و همچنین ایجاد زمینه ای برای جذب نوجوانان و جوانان علاقه مند فعالیت های عاشوراییان است.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است