عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مدرسه رباتیک دانشگاه امیرکبیر

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مدرسه رباتیک دانشگاه امیرکبیر

مدرسه رباتیک امیرکبیر چرخه‏ ای هدفمند برای آموزش نسل جوان کشور با نگرشی مثبت جهت ایجاد زمینه کارآفرینی و تولیدات دانش ‏بنیان در آینده کشور است. این مدرسه با شعار "رباتت را خودت بساز!! " به دنبال ایجاد نگرشی جدید و نوین در آموزش رباتیک و هوش مصنوعی است تا با استفاده از مجرب‏ ترین اساتید و بروزترین روش ‏های نوین آموزشی به دنبال انتقال انگیزه و شور و نشاط به نسل جوان کشور از سنین پایه باشد. مدرسه رباتیک امیرکبیر به دنبال آن است تا با بهره‏ گیری از پتانسیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) و با درنظر گرفتن الگوی دانشگاه نسل سوم به دنبال تربیت نسلی باشد که در آینده‏ ای نه چندان دور، کارآفرین و محرک اصلی اقتصاد دانش ‏بنیان کشور است تا از این طریق با انتقال تجربه موفق چندین ساله دانشگاه در این حوزه به نقش‏ آفرینی در کشور بپردازند.

حوزه فعالیت اصلی مدرسه رباتیک امیرکبیر آموزش اصولی و کاربردی علوم رباتیک و هوش مصنوعی، استعدادیابی و همچنین ترویج نگرش کارآفرینی در نسل جوان کشور در جهت افزایش ثروت ملی است.

این مدرسه در پایان هر دوره تحصیلی به پذیرفته‏ شدگان در آزمون پایانی، مدرک پایان دوره از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و فدراسیون بین ‏المللی فیرا اهدا خواهد نمود.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

(021) 66176216

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است