عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مرکز آفرینشها

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مرکز آفرینشها

پیشینه احداث مرکز آفرینشهای فرهنگی هنری به پیش از انقلاب اسلامی باز می گردد و پروژه ساخت این مرکز در ضلع شمال شرقی پارک لاله تهران پس از انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس ایران متوقف و از سال 1368 و با پایان جنگ تحمیلی این پروژه بار دیگر کلید زده شد.بر همین اساس در سال 1372 کار ساخت این مرکز بزرگ فرهنگی که از آن به عنوان بزرگ ترین مجتمع فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان در ایران یاد می کنند به پایان رسید وپس از آن این مرکز واقع در خیابان حجاب تهران به یکی از مهمترین مراکز برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها و همایش های داخلی و خارجی در حوزه فرهنگ ،ادبیات و هنر کودک و نوجوان و دیگر حوزه ها تبدیل شد.

در این مرکز فضاها و کارگاه های گوناگونی ویژه کودکان و نوجوانان در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری نظیر،کارگاه های آموزشی نقاشی، سفالگری،خوشنویسی، عکاسی،قصه گویی خلاق و … و همچنین فضاهایی نظیر بازارچه کودک ، گالری ها و موزه کودک و …می باشد که توسط فرزندان عزیز مردم شهر تهران مورد بهره برداری قرار می گیرند.

از دیگر امکانات این مرکز می توان به سالن های نمایشگاهی و همایشی اشاره کرد.بیش از 7000 متر فضای نمایشگاهی دو سالن آمفی تئاتر،سالن های کنفرانس،رستوران و …. از جمله فضاهای نمایشگاهی و همایشی این مرکز است.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

88971206

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است