عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مهد کودک آفتاب

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت مهد کودک آفتاب

مهد کودک و پیش دبستانی آفتاب در 18 فروردین 1380 بازگشایی شد .
اولین محل مهد کودک آفتاب در یک طبقه و فقط دارای چهار کلاس آموزشی در فضای بازی و حیاط بود؛ولی به لطف خدا بعد از گذشت یکسال خدمات مهد کودک با اقبال فراوان روبرو شد و این محل پاسخگوی مراجعین نبود. به همین خاطر کار خود را در یک فضای بزرگتر و با تعداد کلاس های بیشتر ادامه داد؛ تا کنون که مهد کودک آفتاب در سه طبقه و 12 کلاس به کار خود ادامه می دهد.
از همان ابتدا مهد کودک هدف خود را خدمت رسانی در 3 بعد کودک و خانواده و همچنین فرهنگ سازی در زمینه آموزش قبل از دبستان بود. این امر منوط به افزایش فرهنگ عمومی در زمینه آموزشی قبل از دبستان و آگاهی خانواده در مورد فرزند پروری است. مهد کودک در سال اول فعالیت خود بسیار خوش درخشید چرا که شیوه های نوین را برای جذب کودکان به مهد کودک به اجرا در آورده بود از جمله اینکه :
مهد کودک توضیحات کافی در مورد نحوه کار و فعالیت آموزشی مجموعه به کودک را برای خانواده ها در هنگام ثبت نام ارائه می کرد.
کودکان و خانواده ها به هنگام مراجعه ، اجازه مشاهده محیط مهد کودک را داشتند و همین مساله باعث افزایش اعتماد کودک و مادر به مهد می شد (چنانچه هنوز هم همین روش برقرار است )
مادران فرصت داشتند تا یک ماه در کنار فرزند خود باشند تا فرزندان جذب مهد کودک شود و در این مدت از مشاوره های تخصصی در مورد رفتار با کودک نیز برخوردار شوند.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

77703163

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است