عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت فرهنگی نیلوفر

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت فرهنگی نیلوفر

«نیلوفر» جست و جوی  راهی به سوی صلح، تعالی و حقیقت است؛  حوزه فعالیت این وب سایت ، نشر و بازنشر آثار مرتبط به فرجامین دغدغه های آدمی و آرا و اندیشه هایی است که می کوشند بهبودی در حیات فردی و اجتماعی فراهم آورند.

- قبض و بسط فعالیت سایت در  طول سالیان گذشته، حسب اقتضائات روزگار و  وسع و مجال بوده است؛ در این سال ها به مصداق «آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید»، کوشیدیم تا آثاری منتخب از برخی اساتید و  اندیشمندان را گردآوری و منتشر نماییم.

- آنچه در اینجا نشر می یابد چه در بخش مقالات و چه در بخش نظرات، لزوما مورد تایید مدیر مسئول سایت نمی باشد؛ اما از آنجا که ما خود را ایستاده بر قله ی حقایق نمی دانیم و بر این باوریم که حقیقت را گزندی از آرای مخالف نیست و امکان انتشار آرای مخالف مستدل، تنها یک فرصت برای کشف، دانستن، راهنمایی و دستگیری فکری را فراهم می آورد، لذا نمی توانیم مانع از  انتشار  آرای مستدل ناقدان در این سایت شویم.

- «نیلوفر»،  وب سایت رسمی هیچ یک از  اساتیدو دانشوران دارای اثر در این سایت نیست  و  مسئولیتی از ناحیه نوع فعالیت این سایت متوجه آنان نمی باشد.

- «نیلوفر»، وب سایت مستقل غیردولتی است که با اهتمام شخصی فعالیت می نماید و امید است که خدمتی هر چند کوچک  برای بسط اندیشه و خردورزی و  تفاهم در این سرزمین به شمار آید.

 

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است