عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ویرا

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ویرا

شرکت هنر چیدمان ویرا با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ارائه خدمات حرفه اي دکوراسيون داخلي ،طراحی ، تولید و اجرای دکوراسیون و مبلمان ساختمانهای اداری ، تجاری و با در اختیار داشتن کادر مجرب و متخصص دراین زمینه توانسته است خودرا بعنوان یکی از مدعیان این صنعت مطرح سازد.
این شرکت هدف خود را نوآوری ، خلاقیت و به روزرسانی علم نوین دکوراسیون معطوف ساخته تا بتواند به بهترین نحو رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماید. امکانات و پتانسیل بالقوه این شرکت ، بهره گیری از محصولات و تکنولوژی روز دنیا و استفاده از تجربه ، مارا قادر خواهد ساخت که بیش از پیش بتوانیم به تصورات مشتریان خود روح و رنگ تازه ای ببخشیم.
شرکت هنر چیدمان ویرا با مشارکت Plan office ایتالیا توانسته تا بهترین و زیبا ترین محصولات را به بازار عرضه نموده و دریچه ای نو در این صنعت را به روی بازار ایران بگشاید. تجربه و سابقه فعالیت این شرکت در بازار اروپا به خصوص کشور ایتالیا و ادغام آن با فرهنگ ناب ایرانی ، پیام آور سبکی نو و دلنشین در صنعت معماری داخلی ، مبلمان اداری ، خانگی و دکوراسیون خواهد بود.
ما مشتریان خود را در تمامی پروسه طراحی، ساخت، مرمت و اجرای پروژه همراهی خواهیم کرد .
این شرکت تمامی محصولات خود را به مدت 1 سال به طور کامل گارانتی می نماید و تا 10 سال خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهد.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

22259571 021

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است