عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت آموزشگاه معین

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت آموزشگاه معین

در یک روز گرم تابستانی مرداد ماه بدنیا آمدم. به یاد می آورم مادرم برای سال نو و روزهای خاص شیرینی های خیلی خوشمزه ای درست می کرد و من از بچگی دوست داشتم کنارش باشم.

چون بچه اول خانواده بودم و بقیه خانواده مشغول کار بودند، در دوران نوجوانیم مجبور می شدم در غیاب مادرم گاهی آشپزی کنم و اون روزها که من این کار را انجام می دادم خیلی روزهای شیرین و خاصی بود. با شنیدن یک موزیک دهه 80 و پوشیدن روپوش آشپزی در آشپزخانه، چیزهایی درست می کردم که همیشه یک خلاقیت در آن دیده میشد و از این کار خیلی انرژی و انگیزه می گرفتم. بعد از دوران دبیرستان به کانادا مهاجرت کردم، جایی که بتوانم آشپزی را بصورت آکادمیک و حرفه ای یاد بگیرم. بعد از گذشت چند سال از مهاجرتم وارد دانشگاه هتلداری و آشپزیGeorge Brownشدم و ابتدا هتلداری را تمام کردم و بعد از آن آشپزی بین الملل (بصورت تخصصی آشپزی ایتالیایی) را شروع کردم.

دوران کارآموزی خود را در ایرلند جنوبی گذراندم و سپس به سوئد رفتم ودر هتلهای زنجیره ایAccorدر هتل نووتل به عنوان معاون سرآشپز مشغول بکار شدم و تجربیات کاریم را در آمریکا و اسپانیا با راه اندازی چند رستوران و آشپزی در آنها کسب کردم.

پس از گذشت سالها، هم اکنون در ایران مشغول به فعالیت هستم و از اینکه در کشور خودم میتوانم تجربیاتم را انتقال بدهم خوشحالم. به امید روزی که این رشته در کشورم بطور واقعی اجرا شود و هر خانواده ای یک سرآشپز داشته باشد.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

09129343614

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است