عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ایران شف

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت ایران شف

اعتقاد شرکت مشاوران فردای بهترآسیا ايران شف تغییر به سوی آینده" است
ما معتقدیم که یک کارمند با انگیزه و با صلاحیت توانایی تغییر سرنوشت هر مجموعه ای را داراست.
ما معتقدیم که یک کارمند متعهد بایستی راهی طولانی را برای افزایش و بهتر کردن اعتبار مجموعه طی کند. تعهد او روحیه و اعتماد به نفس او و دیگر هم تیمی هایش را افزایش داده و منجربه موفقیت موسسه ای می شود که کارمند در آن تبدیل به ستونی مهم و مرکزی شده است.
ما متعقد به ایجاد ارتباط بلند مدت با مشتریان خود از طریق آموزش کیفی خدمات پشتیبانی و فراهم نمودن بهترین معارفه ها و راهنمایی هایی هستیم که می تواند نتایج موثرتر و سریع تری در بر داشته باشد.
ما معتقد به فعالیت و ارتباط دو جانبه با ارباب رجوع هستیم که در آن نیازها و خواسته های آنان را شنیده و سپس با یک روش منحصر بفرد که برای هر کدام از مشتریانمان متفاوت است آنان را در رسیدن به خواسته ها و نیازهایشان یاری رسانیم.
مجموعه این موارد و مواردی دیگر چیزی است که ما آن را "تغییر به سوی آینده" می خوانیم و شرکت مشاوران فردای بهتر آسیا (ایران شف)بر این اعتقاد است که منبع تمامی راه حلها و کمک به حل نیازها و مشكلات شما را در اختیار دارد.
ایران شف با بیش از 40 سال فعالیت در ایران و دیگر کشورها در صنعت هتلداری، آشپزی، کافی شاپ، فست فود و انواع رستوران و بکارگیری این تجربه و مهارتها، در شرایط اقلیمی خاص و متفاوت اطمینان حاصل می کنیم که بهترین خدمات را برای تمامی نیازهای شما در اختیار داریم.
ما به ازای هر ساعت و یا هر کدام از خدمات ارائه شده مبلغی دریافت نخواهیم نمود، بلكه خدمات خود را بصورت یک مجموعه کامل ارائه خواهیم داد و البته با نتایج تضمین شده!
امروزه که هتلهای زنجیره ای بزرگ با متحد شدن عرصه را برای فعالیت و رقابت هتلها.رستورانها و کافی شاپهای کوچکتر تنگ کرده اند، شرکت مشاوران فردای بهترآسیا ایران شف با سا لها تجربه در تبدیل سرمایه از دست رفته به واحدهای در حال رشد، و با مشاورین اهل فن که تجربیات گسترده ای در تمامی سطوع مدیریتی، فروش و بازاریابی، و تعیین منابع و تهیه تجهیزات دارند همواره در کنار شما خواهد بود.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

02188663551

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است