عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت باشگاه سایپا

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت باشگاه سایپا

اين موسسه فعاليت حرفه ای خود را در سال 1370 با حضور در مسابقات فوتبال دسته يك كشور آغاز نمود و در رشته های وزنه برداری، تنيس روی ميز، شطرنج، تكواندو، دو و ميدانی، كشتی، بسكتبال، شنا و... سرمايه گذاری و فعاليت خود را آغاز كرد و با حضور خود در سطح ايران و آسيا، عناوين شايسته و ارزنده ای را كسب نمود.

سایت باشگاه سایپا

در تاريخ 1378/7/3باشگاه سايپا به شماره ثبت 11439 در اداره ثبت شركت ها با نام موسسه غير انتفاعی ورزشی سايپا به ثبت رسيد و طبق اساسنامه با انتخاب مديرعامل و اعضاء هيئت مديره رسما" به فعاليت ورزشی و فرهنگی پرداخت و سپس در سال 1379 با اصلاح اساسنامه و اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تربيت بدنی با حوزه فعاليت های گسترده فرهنگی به عنوان موسسه فرهنگی و ورزشی سايپا تغيير نام يافت و به فعاليت خود ادامه داد.
لازم به ذكر می باشد كه اين موسسه از اسفند ماه سال 1384 با گسترش فعاليت هاي خود، رسما" با عنوان شركت فرهنگی ورزشی سايپا، فعاليت خود را در عرصه باشگاه داری ادامه داد. موسس اين شركت، شركت خودروسازی سايپا مي باشد و محل اصلی آن به نشانی تهران، كيلومتر 5 جاده مخصوص كرج، شهرك آزادی،‌ بلوار وليعصر، شماره 20 است.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

02144528012

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است