عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت آموزشگاه خیاطی مریم بانو

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت آموزشگاه خیاطی مریم بانو

این آموزشگاه با بیش از ۳۰ سال سوابق کاری موفق گردیده کلیه متدهای خیاطی را که با اندام ­های خارجی مطابقت دارد، با اصلاح و رفع ایرادهای اندامی، به اندام ­های ایرانی مطابقت دهد. به طوری که به هنگام پرو نیازی به هیچگونه اصلاح نداشته و بدون ایراد در بدن قرار می­ گیرد. این امر هنرجو را تشویق به انتخاب این هنر و ادامه آن تا رشته­ های تخصصی و ایجاد شغل در این زمینه می­ نماید.

آموزشگاه مریم بانو با توجه به سوابقی که در آموزش کلیه رشته­ های خیاطی، از مبتدی تا دوره عالی، داشته و برای هر دوره مدرک رسمی فنی و حرفه­ ای ارایه می­ نماید، زمینه­ ای برای هنرجویان فراهم نموده تا با گذراندن دوره ­های مختلف، راه­های گوناگونی را برای ایجاد شغل و یا ادامه تحصیل، به شرح ذیل کسب نمایند:

الف) افرادی که موفق به ادامه تحصیل نشده­ اند می­توانند با دریافت مدرک مهارتی و ارایه آن به آموزش و پرورش به عنوان واحد عملی، موفق به دریافت دیپلم و سپس با انتخاب رشته طراحی و دوخت وارد دانشگاه شوند.

ب) افرادی که علاقمند به تدریس در این رشته هستند می­توانند با کسب مهارت­های مختلف و دریافت مدارک مهارتی، موفق به ورود به محیط آموزشی با عنوان مربی و در صورت داشتن شرایط، مدیر و موسس  شوند.

ج) افرادی که موقعیت کاری در بیرون از خانه را ندارند می­توانند بدون دغدغه و نگرانی، از الگوی بدون نقص ما، حتی در خانه، برای خود و دیگران برش و دوخت و خیاطی نموده و بدین طریق درآمد کسب نمایند.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

۴۴۱۰۳۱۲۹

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است