عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت دانشگاه باهنر کرمان

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت دانشگاه باهنر کرمان

دانشگاه دارای 11 دانشکده، 1 مجتمع آموزش عالی، 2 مرکز آموزش عالی، 1 پرديس دانشگاهی، 5 پژوهشکده، 1 مرکز پژوهشی و 64 گروه آموزشی بوده و دانشجويان در بیش از  300 رشته و گرایش، مشغول به تحصيل می­ باشند.  همچنين دانشگاه در بیش از 190 رشته و گرایش در دوره­ های کارشناسی­ ارشد و دکتری دانشجو می پذيرد.

تعداد رشته های موجود به تفکيک گروه­های عمده تحصيلی:

- علوم انسانی:  67 رشته و گرايش

- علوم پايه :  86 رشته و گرايش

- فنی و مهندسی:  62 رشته و گرايش

- علوم کشاورزی :  45 رشته و گرايش

- هنر : 9 رشته و گرايش

- پرديس دانشگاهی:  34 رشته و گرايش

 

با توجه به سیاست­ های راهبردی، دانشگاه در نظر دارد برای تمامی رشته های موجود در دوره­ های کاردانی و کارشناسی فعلی، دوره دکتری ايجاد کند. در حال حاضر بسياری از مربيان دانشکده­ های مختلف از بورسیه تحصيلی در دوره دکتری بهره­ مند شده ­ا ند. اميد است با روند رو به رشد فعلی­، فاصله نسبت استاد به دانشجو با معيارهای مطلوب جهانی کاهش یابد.

امکانات آموزشی نظیر کتابخانه مرکزی، کتابخانه­ های موجود در دانشکده­ ها، آزمايشگاه­ های متعدد، تعدد سایت­ های رایانه ­ای و موارد متعدد دیگر به همراه کيفيت مطلوب آموزش و بویژه تلاش و کوشش دانشجويان باعث گرديده تا هر ساله تعداد قابل ملاحظه ­ای از دانشجويان اين دانشگاه در دوره­ های کارشناسی ارشد و دکتری پذيرفته شوند.

تعداد 650 عضو هيأت علمی ثابت (102 نفر استاد، 142 نفر دانشيار، 324 نفر استاديار، 81 نفر مربی و 1 نفر مربی آموزشيار) قريب به همين تعداد، مدرس مدعو و 691 نفر کارشناس و کارمند در امور آموزشی، پژوهشی و اجرائي مشغول انجام وظيفه هستند.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است