عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت دستمال کاغذی چشمک

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت دستمال کاغذی چشمک

شركت پارس كرپ درسال ۱۳۴۵ فعاليت خود را در زمينه توليد محصولات سلولزي بهداشتي آغاز نموده و درسال ۱۳۵۳ تحت شماره ۱۹۵۷۰ به ثبت رسيده و با علامت تجاري  (چشمك ) ضمن ادامه فعاليت ، همت خود را صرف بالابردن كيفيت محصولات به طور گسترده تر و چشمگيرتري كرده است.

كارخانه شركت پارس كرپ داراي ساختمان و تجهيزات كامل مطابق استاندارد ميباشد و اكثر ماشين آلات اين شركت از نوع خارجي يا مونتاژ داخل هستند و بيش از ظرفيت اسمي قادر به توليد ميباشند.

هدف شركت پارس كرپ از بدو تاسيس افزايش كيفيت و رعايت بهداشت مطابق استاندارد پذيرفته شده بوده و با رسيدن به اين هدف از اولين شركتي بوده كه در اين صنعت در سال۱۳۵۴، موفق به دريافت مهراستانداردگرديده است.

شركت پارس كرپ با رعايت كنترل استانداردهاي لازم در ايران و استانداردهاي معتبر ديگر همواره تلاش مینماید كه كيفيت ، نوآوري و خلاقيت را در قالب طرحهاي متنوع جهت رضايت خاطر مصرف كنندگان محترم فراهم آورند .

این شرکت در زمينه صادرات نيز نقشي فعال داشته و محصولات خود را به كشورهاي  آفريقائي ، قرقیزستان و خليج فارس صادر نموده و همواره با استقبال مصرف كنندگان مواجه گرديده است.

شركت پارس كرپ افتخار دارد كه با كارو كوشش مستمر در اين صنعت تحولي شايسته ايجاد نموده و همواره با رعايت كيفيت محصولات ، زيبايي و تنوع بسته بندي ها پل ارتباطي محكمي بين توليد كننده و مصرف كننده برقرار نمايد.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

22877853 021

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است