عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت جواهرات پرسته

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت جواهرات پرسته

شروع به کار گالری طلای “پرسته” در تاریخ ۱۳۹۰/۰۲/۱۰  ،توسط پویا عرفانی به عنوان سرمایه گذار و مدیر عامل مجموعه و پرسته منصوری به عنوان طراح، می باشد. تمامی زیورآلات و جواهراتی که تا کنون توسط گالری طلای “پرسته” به مخاطبین و دوستداران این گالری عرضه می شود، همگی طراحی شده توسط پرسته منصوری و دست ساز می باشند؛ که همین امر باعث پیشرفت و متمایز گشتن گالری طلای “پرسته” از دیگر رقبا، توسط مخاطبین این برند شده است

اولین شعبه گالری طلای “پرسته” در مجتمع تجاری اقدسیه، واقع در خیابان موحد دانش، می باشد و تا کنون با توجه به پیشرفت همه جانبه ی این برند ایرانی، شش شعبه ی دیگر در سطح تهران و ۴ شعبه نیز در شهرهای کرج، رشت، بابل و اصفهان به صورت زنجیره ای شروع به کار کرده اند.

محصولات گالری طلای “پرسته” تماماً از جنس طلای ۱۸ عیار می باشند و عموماً  در طراحی و ساخت آنها از سنگهای نیمه قیمتی مانند : عقیق، فیروزه، جید، لاجورد و … و نیز متعلقات دیگری مانند چرم و بافت، برای هرچه زیباتر شدن و تطابق با سلیقه مشتریان استفاده می شود. همچنین در کالکشن جواهرات این گالری از سنگهای قیمتی مانند: برلیان، یاقوت و زمرد استفاده شده است.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

۲۱۲۲۸۲۸۲۰۵ 98 +

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است