عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت لایت روم

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت لایت روم

استدیوی عکاسی و فیلمبرداری لایت روم در بخشهای مختلفی چون عکاسی تبلیغاتی،صنعتی،مدلینگ،عکاسی از کودکان،آتلیه عروس،ساخت تیزرهای تبلیغاتی به فعالیت می پردازد.

عکاسی از کودکان
عكاسي از كودكان، همواره يكي از شاخه هاي چالش برانگيز عكاسي استوديويي بوده است.
در واقع این شاخه از عکاسی استودیویی، نیازمند تسلط بر تکنیکهای نورپردازی استودیویی و مهمتر از آن، آشنایی با روشهای برقراری ارتباط با کودکان و صبر و حوصله فراوان است.

خدمات عکاسی کودک استودبو لایت روم شامل موارد زیر می باشد:

عكاسي در استوديو با صرف وقت كافي تا حصول نتيجه مطلوب
عكاسي در منزل با تجيهزات پرتابل نورپردازي استودیویی
عكاسي و فیلمبرداری از مجالس تولد
ارائه آلبوم دیجیتال خاطرات یکساله با چند نوبت عکاسی متوالی
استوديو لايت روم، با امكاناتي نظير سيستم نورپردازي پرتابل استوديويي، امكان ثبت لحظات دوست داشتني كودك شما را در محيطي امن و آرام، مانند منزل خودتان ميسر مي سازد و با تكيه بر تكنيكها و تجهيزات نورپردازي خاص محيطهاي داخلي، آلبومی زیبا و با کیفیت از مراسم تولد کودکتان را به شما پیشنهاد می دهد.
با تاكيد بر اينكه ما با تكيه بر تجربه ارزشمند خود، در زمينه عكاسي از كودكان در محيطهاي داخل و خارج از استوديو، مدعي ارائه كار با بهترين كيفيت هستيم!

عکاسی معماری
در بخش عکاسی معماری استدیو لایت روم با استفاده از لنزهای تلیت و شیفت تصاویر سازه های شما را با حذف پرسپکتیو از عکس به بهترین و زیباترین حالت ممکن به ثبت می رساند.از خدمات دیگر استدیو لایت روم در این بخش می توان به ارسال عکسهای گرفته شده از محیطهای داخلی و خارجی ثبت شده بر روی نقشه های گوگل ارتث و گوگل مپ اشاره کرد.

پانارومای 360 درجه (تور مجازی)
با استفاده از تورهای مجازی می توانید محیطهای داخلی و یا خارجی خود را که علاقه مند به نمایش آن برای مشتریان خود هستید با نمایی 180×360 درجه در وبسایت خود به نمایش دربیاورید.تورهای مجازی ثبت شده از محیطهای خارجی در صورت تمایل کارفرما به صورت پانورامیک 360  بر روی گوگل ارتث و به صورت عکس 360 روی گوگل مپ و گوگل ارتث  قرار گرفته و روی نقشه ثبت می گردند.استدیو لایت روم در راه اندازی نمایشگر تور مجازی بر روی وبسایت مشتریان نیز می تواند خدمات لازم را ارائه نماید.

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

09128026243

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است