عنوان سایت یا شبکه اجتماعی

سایت فروشگاه ای کتاب

توضیحات سایت یا شبکه اجتماعی

سایت فروشگاه ای کتاب

دسترسي به اطلاعات كافي در مورد كتاب در كشور ما همواره با مشكلات فراواني همراه بوده و هست . اين كمبود ما را بر آن داشت تا به ايجاد اين سايت همت گماريم اين سايت شامل اطلاعات جامع و مفيدي در مورد ناشرين ؛ نويسندگان ؛ مترجمين و همچنين معرفي تازه ترين عناو ين كتاب مي باشد .
طبقه بندي انجام شده ميانبري است که جوينده کتاب را از مراجعات مکرر و خسته کنند ه بي نياز ميکند .

شركت " گسترش فرهنگ رايانه اي كتاب " در سال ۱۳۸۰ تأسيس شد. هدف كلي از تأسيس شركت، گسترش فرهنگ كتابخواني از طريق اطلاع رساني سريع، وسيع و سازمان يافته و تهيه آسان كتاب بود.

از نظر مديريت سايت، جامعه كتابخوان ايران سال ها در آرزوي دستيابي به اطلاعات سريع و دقيق كتاب به سر مي برد و ايجاد سايت iketab گامي موثر و كارا و مطابق با علم روز ارزيابي مي شد.

در بسياري از كشورهاي پيشرفته سايت هاي اينترنتي مربوط به حوزه كتاب و محصولات فرهنگي به اين آرزوي ديرينه قشر كتابخوان كشور مطبوع خود جامه عمل پوشانده بودند (مانند AMAZOM يا B&N و ...) و اينك زمان آن فرا رسيده بود كه چنين قدمي براي اعتلاي فرهنگي ايران و ايرانيان نيز براشته شود.

شركت توسط سرمايه خصوصي و به كمك و مديريت جمعي از دوستداران كتاب سازمان يافت و در نهايت بدون حمايت مالي در مدت اندکی به يكي از بزرگترين و به روزترين سايت هاي اطلاع رساني كتاب تبديل شد.

بسياري از سياست گذاري هاي بديع و نوين شركت جنبه آزمون و خطا داشت و بر پايه مشكلات خود مديران و دست اندركاران سايت ( به عنوان اشخاصي كتابخوان) طراحي و اجرا شد.

برطبق چنين سياست هايي نياز جامعه فرهنگي ايران تنها با يك بانك اطلاعاتي برآورده نمي شد زيرا خوانندگان كتاب همچنان از محتوي و موضوع كتب منتشره در موضوعات عمومي يا تخصصي مورد علاقه خود بي خبر مي ماندند. به همين دليل قرارگرفتن كل مطالب و مشخصات مربوط به كتاب (اعم از عكس جلد ـ نويسنده و مترجم ـ خلاصه اي از مطالب كتاب ـ قيمت ـ ناشر و ...) در دستور كار شركت قرارگرفت و در حال حاضر بيش از ۶۵۰ ناشر فعال كشور كارنامه نشر خود را مطابق با استانداردهاي يادشده در سايت iketab به علاقمندان كتاب و كتابخواني معرفي مي كنند.

و مي دانيم هنوز راه درازي در پيش رو خواهيم داشت ...

سایت و شبکه های مجازی معرفی شده
دسترسی سریع به همه موضوعات مشابه :
تلفن

88328911 9821 +

ویدئوهای آموزش کسب و کار و بازاریابی
مطالبی از سراسر وب
  • هنوز نظری ندارید.
  • افزودن نظر
      ضبط پیام صوتی

      زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است